In juli 2024 kregen wij totaal onverwacht een kleindochtertje.
Instant werd ze het belangrijkste in ons leven en begonnen wij stilletjes aan verhuizen te denken om dichter bij haar te zijn en zoveel mogelijk te helpen als fiere oma en opa.
Eigenlijk is dit nog eens deels opnieuw beginnen
Fast forward naar mei 2025, bod gedaan op een huis en aanvaard.
Prioriteiten gesteld en met de verkoop van de horlogecollectie en messencollectie extra centen vrijgemaakt om alsnog wat, eigenlijk onnodige, verbouwingen te doen in afwachting van de verkoop van onze eigen woonst.
Enkel de Submariner bleef als one piece collection.
Nu stelde ik gisteren vast dat de Sub plots minuut per dag begon achter te lopen.
Gezien dit mijn enige horloge was moet ik zeggen dit geen leuke ervaring was dus vlug op zoek gegaan naar een horloge voor ernaast zodat de Sub een welverdiende onderhoudsbeurt kan krijgen.
Ik heb in de voorbije jaren wel het één en ander geprobeerd en naast Rolex heb ik altijd wel al een liefde gehad voor Tudor, dus vandaag op jacht geweest.
De tudor Black 68 gepast, en deze heeft me echt verrast.
Met zijn 43mm, slanke kast en mooie diepblauwe wijzerplaat echt zeer mooi, maar teveel overlap met mijn 124060.
De GMT en de Black Bay 58 GMT eens vergeleken
Waar de GMT het voor mij met lengtes voorsprong wint, die faux patina gaat echt zeer snel vervelen imo.
De GMT gaat er sowieso nog eens komen, maar voor nu voor een oude bekende gegaan:
Mijn vrouw en ik zijn sinds juli ook voor de eerste keer Opa en Oma. Ons kleinzoontje woont ook 225KM bij ons vandaag maar verhuizen is (onder andere vanwege werk) helaas geen optie.