Onverwacht en onder lichte dwang een NA

In juli 2024 kregen wij totaal onverwacht een kleindochtertje.
Instant werd ze het belangrijkste in ons leven en begonnen wij stilletjes aan verhuizen te denken om dichter bij haar te zijn en zoveel mogelijk te helpen als fiere oma en opa.
Eigenlijk is dit nog eens deels opnieuw beginnen :grin:
Fast forward naar mei 2025, bod gedaan op een huis en aanvaard.
Prioriteiten gesteld en met de verkoop van de horlogecollectie en messencollectie extra centen vrijgemaakt om alsnog wat, eigenlijk onnodige, verbouwingen te doen in afwachting van de verkoop van onze eigen woonst.
Enkel de Submariner bleef als one piece collection.
Nu stelde ik gisteren vast dat de Sub plots minuut per dag begon achter te lopen.
Gezien dit mijn enige horloge was moet ik zeggen dit geen leuke ervaring was dus vlug op zoek gegaan naar een horloge voor ernaast zodat de Sub een welverdiende onderhoudsbeurt kan krijgen.
Ik heb in de voorbije jaren wel het één en ander geprobeerd en naast Rolex heb ik altijd wel al een liefde gehad voor Tudor, dus vandaag op jacht geweest.

De tudor Black 68 gepast, en deze heeft me echt verrast.
Met zijn 43mm, slanke kast en mooie diepblauwe wijzerplaat echt zeer mooi, maar teveel overlap met mijn 124060.
De GMT en de Black Bay 58 GMT eens vergeleken

Waar de GMT het voor mij met lengtes voorsprong wint, die faux patina gaat echt zeer snel vervelen imo.
De GMT gaat er sowieso nog eens komen, maar voor nu voor een oude bekende gegaan:

De Sub gaat nu naar de AD voor een spa treatment en ik ga jullie de komende weken spammen met deze mooie panda :grin:
Alvast excuses :blush:

156 likes

Gefeliciteerd, met alles!

Ben meer dan een tikje jaloers op jouw kind(eren)

2 likes

Dat is geen half werk! Mooi NA! Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd met alle levensveranderende gebeurtenissen, maar bovenal met de mooie panda als NA

2 likes

Ook van mijn kant van harte gefeliciteerd met alles.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze vreugdevolle aanwinst!!
Magnifiek!!

Ik wens je er een blijmoedige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dat is nou eens van de nood een deugd maken

Heel veel draagplezier gewenst.

1 like

Ook Gefeliciteerd met alles :+1:t2:

1 like

Leuk om je verhaal te lezen, gefeliciteerd met je mooie NA

1 like

Wat een leuk bericht. Proficiat met ‘alles’ en veel draagplezier!

1 like

Beter naar @Tempusuurwerktechniek

2 likes

Hele gave :panda_face: !! Geniet van alles :smile::+1:t2:

1 like

Wat een goed nieuws! Dat is echt leuk, een kleinkind. Dat wil je niet missen en je helpt jouw kind er ook enorm mee door in de buurt te gaan wonen! :+1:.

En gefeliciteerd met de Panda!

7 likes

Prachtige aanwinst👌 maakt met de sub een mooi duo eens die terug is, geniet ervan!

1 like

Panda is erg mooi, gefeliciteerd! :laughing:

1 like

Kleinkinderen zijn heerlijk, geniet er zoveel mogelijk van.
Ook natuurlijk van je ( tijdelijke Tudor klatsert) en dan weer snel je Sub om Bertus :facepunch:t2:

1 like

Van harte met al dat moois.
Geniet ervan!!!

1 like

Mijn vrouw en ik zijn sinds juli ook voor de eerste keer Opa en Oma. Ons kleinzoontje woont ook 225KM bij ons vandaag maar verhuizen is (onder andere vanwege werk) helaas geen optie.

We maken dus best veel kilometers.

On topic: gefeliciteerd met die prachtige Panda. :ok_hand:

1 like

Allen bedankt voor de leuke enthousiaste reacties :pray::pray::pray:

8 likes

Geweldig Jurk :heart_eyes: thx.

1 like