Euhrm? Nee, dat weet ik gelukkig niet.
Klinkt erg onvolwassen en bemoeizuchtig als je voor een horloge âinstemmingâ moet vragen, maar als jullie daar goed op gaan, veel plezier!
Euhrm? Nee, dat weet ik gelukkig niet.
Klinkt erg onvolwassen en bemoeizuchtig als je voor een horloge âinstemmingâ moet vragen, maar als jullie daar goed op gaan, veel plezier!
Dus als je vrouw een paar serieus dure en mooie laarzen wil kopen wil jij daar ook wat te zeggen over hebben?
Lijkt me dodelijk vermoeiend en over en weer erg bemoeizuchtig, het samenleven kan leuker, why not?
Lijkt me gezien je forum nickname ook niet heel billijk btw
Allereerst mijn gelukwens voor de nieuwe Rolex bezitter. Veel plezier ermee!
BG1 en ik zijn het op dit punt volmaakt eens. Niet zo zeer in de uitdrukking âvolwassen ventâ (dat zou zelfs seksistisch verstaan kunnen worden) - nee, in onze hang naar onafhankelijkheid, ook binnen een relatie waar het gaat om financien. Lief en ik hebben kort gezegd drie portemonnees: een gezamenlijke, een van haar en een van mij. Die gezamenlijke vullen we maandelijks aan met een vastgelegde som. We betalen daaruit ons huishouden en alles wat we gezamenlijk ondernemen. En we hebben daar inmiddels een fatsoenlijke reserve mee opgebouwd om onverwachtse uitgaven zonder gemor en zonder uitstel te kunnen doen. De twee afzonderlijke portemonnees zijn voor ons afzonderlijk. Ik zou niet eens weten, wat daarin zit bij lief. We voelen ons daar zeer happy bij. Er is nooit gedoe over geld bij ons. Mooi hĂš?
Zulke verhalen geven de mensen weer hoop .
Van harte met je mooie NA! Veel draagplezier.
Het wordt wel een beetje uit zân verband getrokken in dit geval. Ik ben er nl meer dan comfortabel mee om bij zoân uitgave even een aankondiging te doen. Ieder zân ding!
Heeft niks met er iets over te zeggen willen hebben te maken, gaat meer over dingen samen in overleg doen. En 3-4k voor iets uitgeven even overleggen vind ik niet minder dan normaal, ook omdat wij niet zo moeilijk doen met allemaal verschillende rekeningen. Dat voelt een beetje als zakgeld en daar heb ik dan weer meer moeite mee dan met even uit fatsoen iets overleggen Maar denk dat dat voor iedereen anders is en dat is ook prima toch?
En die verwijzing naar mân gebruikersnaam moet je echt even toelichten, ik kan de link niet leggen
Yeps, hier net zo!
Het idee dat je over zoiets futiels als een paar centen voor privĂ©uitgaven âverantwoordingâ zou moeten afleggen.
There are bigger fish to fry.
Klinkt als een voor jullie prima manier om tot hetzelfde resultaat te komen. Geen gemor en gezeur over geld en toch allebei leuke dingen kunnen doen en kopen, net als dat bij ons en een hoop andere mensen die het weer anders doen het geval is
En op het moment dat je 3 a 4 duizend euro een paar centen noemt denk ik dat je situatie niet automatisch te vergelijken is
En, hoe voelt ie nu een dag later? Nog steeds die lekkere kriebels elke keer dat je naar je pols kijkt?
Proficiat met de aankoop. Ik vind het één van de mooiste modellen van Rolex Geniet ervan!
Kijk, dat zijn de beste!!
Equitas betekent zoiets als billijk volgens mij⊠lijkt mij lastig te rijmen met steeds te moeten overleggen over aanschaf van spullen die je graag wilt.
Ja, echt helemaal top! Moest wel even wennen aan het formaat, maar draagt fantastisch
Gefeliciteerd.
Het gaat hier over horloges. Ik word een beetje moe van dat gelul over hoe een ieder zijn financiën regelt en nog meer dat de ene de ander de maat neemt.
Gefeliciteerd met je horloge, wat een geweldig ding en dito verhaal er bij! Veel draag plezier!
Sympathiek gun-momentje. Ze zullen jou dan ook sympathiek hebben gevonden . Mooi man. Enjoy!
Onvergetelijke nieuwe aanwinst! Geniet er met volle teugen van
Grappig, kleinerend doen over een normaal gesprek bij een vrij grote uitgaven (30% van een modaal jaarsalaris, voor andere is het dagelijkse kost ofzo) maar een constructie bedenken om maar zo zelfstandig mogelijk te zijn. Proficiat, âventâ