Heb je een relatie met je zakenpartner?
Nee, maar wel gewoon de boel goed vormgegeven in huwelijksvoorwaarden. Sowieso in 22 jaar relatie nog nooit één onenigheid over muntjes of aankopen gehad, veel te futiel om ook maar enige onenigheid over te hebben. Hoor ik wel anders om me heen.
Gefeliciteerd! Iedereen droomt van zo’n ervaring.
Of je nou modaal, beneden modaal, boven modaal verdient, wat maakt het uit en daar heb ik het ook niet over. Ja het is veel geld.
Maar als hij als volwassen vent het geld heeft en dat horloge heel graag wil en hij dat stante pede blijkt te kunnen kopen.
Terwijl het normaal is dat je er maanden erop moet wachten.
Dan is het toch op zijn minst vreemd maar lijkt mij vooral heel onaangenaam dat als hij het niet aankondigt “de Sjaak” bij zijn vrouw is?
Bbrrrrrr…ik maar denken dat een huwelijk 100% onvoorwaardelijke liefde is.
onvoorwaardelijk = zonder enige vorm van voorwaarden
Dat is het OOK!
Onvoorwaardelijk ten aanzien van die liefde!
Tja , wachtlijsten zijn echt bullshit, is gewoon de gunfactor.
Maar natuurlijk wel gefeliciteerd met je aanwinst
Gefeliciteerd!
Prachtig horloge in zijn eenvoud en leuke verassende actie van de verkoper.
Ps. Je zou nu maar enkele maanden op de wachtlijst staan daar voor een explorer
Ja en?
He panharing ga eens ergens anders lopen rellen. Eerst oven de financiën en nu dit. Kom je aandacht tekort?
Komop, alsof er ook maar één iemand die op een Explorer zit te wachten het niet zou vinden voor deze kerel, superleuk verhaal toch.
Pfff neem het toch allemaal niet zo serieus man. Triest
Ik vind het een leuk verhaal. De horloge is je gegund. De verkoper heeft het aangevoeld. Werken, sparen en even bespreken, overleggen. Dan heb je momenten dat je niet op de wachtlijst hoeft. De anderen komen op de wachtlijst. Veel plezier met je N.A.
Mooi zeg, dat zal een beste verrassing zijn geweest!
Geniet ervan!