een hele mooie kleur. en gemaakt voor zonneschijn. Enjoy!
Die sluiting lijkt me wel groot/aanwezig, of heb je daar in de praktijk geen erg in?
een hele mooie kleur. en gemaakt voor zonneschijn. Enjoy!
Die sluiting lijkt me wel groot/aanwezig, of heb je daar in de praktijk geen erg in?
Prachtige aanwinst! Van harte gefeliciteerd!
nu dat ik hem zie heeft hij wel wat,
mooi exemplaar,
draag hem met plezier
Mooie wijzerplaat.
Geniet van deze sportieveling!!!
Je hebt nu én een pracht van een horloge, en zeker niet de minste! , én een fraai verhaal. Gelukgewenst en draag 'm in goede gezondheid en met vreugde.
Gefeliciteerd met deze prachtige NA! TAG is goed bezig. Fijn dat er ook een duurder merk is dat quartz nog hoog in het vaandel heeft staan.
Gefeliciteerd met je aanwinst!
Mooi hoor, de kleinere Aquaracers zijn erg tof en zitten lekker.
Zelf heb ik de SBGP013 die je noemt (en die ook niet meer in het assortiment lijkt te zitten), en dat zijn wel twee heel erg verschillende horloges. De GS is meer explorer/sport-achtig qua vibe, terwijl dit een onversneden maar discreet duikertje is.
Evengoed heb ik destijds ook heel erg naar de TAG geloerd, specifiek de Solargraph in titaan, maar de GMT van de GS trok me over de streep. Ik begrijp echter erg goed waarom je deze koos. Ze zijn gewoon cool.
Veel plezier er mee!
Gefeliciteerd
Mooi. Veel draagplezier.
Mooi horloge, toch best een flinke verschijning op de pols ondanks de bescheiden 40mm.
Veel draagplezier!
Mooi!
Ik heb zelf ook een quartz Aquaracer en ben er nog steeds tevreden mee. Dus ik begrijp het volkomen.
Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je aanwinst en veel draagplezier!
Op de foto lijkt het inderdaad erg groot, maar ik moet zeggen dat de sluiting wel fijn zit en ook werkt. Ik heb er zeker geen last van.
Denk dat, dat ook vertekend beeld is door de foto.
Dank allen voor de leuke berichten en felicitaties
Heel mooi horloge!! Veel plezier er mee.
Gefeliciteerd
Mooi horloge staat je goed, geniet ervan
Hele mooie kleur ook, prachtig horloge
Veel draagplezier