Vandaag naar mijn vaste AD om een bandje te bestellen voor de BB54. Echter, ik was al langere tijd op zoek naar grab en go horloge en het moest quartz zijn. De eerdere keren had ik al een paar horloges met quartz uurwerk gepast en bekeken. Onder andere de Breitling Endurance Pro en een Grand Seiko SBGP013G waren kanshebbers. Tot op heden had ik niet stilgestaan bij Tag Heuer, ondanks dat ik wist dat zij quartz horloges in het assortiment hadden.
Ondertussen de vernoemde horloges wederom gepast en gevraagd aan de verkoper of hij nog andere quartz horloges had, welke hij mij zou kunnen tonen. Zodoende kwam deze prachtige Tag Heuer naar voren. Gepast en het horloge zat meteen als gegoten en ik werd verliefd op de prachtige groene wijzerplaat. Dat kwam goed uit, want ik had ook nog geen horloge met een soortgelijke groene wijzerplaat. Ik kreeg een mooi aanbod dat ik niet kon weigeren, dus meteen het horloge afgerekend en meegenomen naar huis. Ik ben erg blij mee en weet ook zeker dat dit horloge vaak gedragen zal worden. Ondanks de andere geweldige horloges die ik in mijn collectie heb. En dan nu een paar foto’s.
Dat begrijp ik wel. Ze zijn de afgelolen jaren goed bezig en hebben mooie modellen in het assortiment. Je merkt ook aan de kwaliteit dat ze het merk naar een hoger segment proberen te brengen.