Onverwachte NA

Vandaag naar mijn vaste AD om een bandje te bestellen voor de BB54. Echter, ik was al langere tijd op zoek naar grab en go horloge en het moest quartz zijn. De eerdere keren had ik al een paar horloges met quartz uurwerk gepast en bekeken. Onder andere de Breitling Endurance Pro en een Grand Seiko SBGP013G waren kanshebbers. Tot op heden had ik niet stilgestaan bij Tag Heuer, ondanks dat ik wist dat zij quartz horloges in het assortiment hadden.

Ondertussen de vernoemde horloges wederom gepast en gevraagd aan de verkoper of hij nog andere quartz horloges had, welke hij mij zou kunnen tonen. Zodoende kwam deze prachtige Tag Heuer naar voren. Gepast en het horloge zat meteen als gegoten en ik werd verliefd op de prachtige groene wijzerplaat. Dat kwam goed uit, want ik had ook nog geen horloge met een soortgelijke groene wijzerplaat. Ik kreeg een mooi aanbod dat ik niet kon weigeren, dus meteen het horloge afgerekend en meegenomen naar huis. Ik ben erg blij mee en weet ook zeker dat dit horloge vaak gedragen zal worden. Ondanks de andere geweldige horloges die ik in mijn collectie heb. En dan nu een paar foto’s.

188 likes

Mooie aanwinst! Welke diameter heeft deze case?

1 like

40mm

1 like

Leuke aanwinst. Mooie kleur wijzerplaat. Veel plezier ermee.

1 like

Vroeger keek ik niet echt om
Naar een tag maar sinds kort vind ik ze leuk vooral
De glassbox!

1 like

Ziet er prachtig uit, de Aquaracer is mijn favoriete TH. :smiley:
Proficiat!

1 like

Dat begrijp ik wel. Ze zijn de afgelolen jaren goed bezig en hebben mooie modellen in het assortiment. Je merkt ook aan de kwaliteit dat ze het merk naar een hoger segment proberen te brengen.

1 like

Gaaf ding! Perfecte grab and go quartz natuurlijk! Die groene wijzerplaat vind ik ook echt wel geslaagd! Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Kan ik me alles bij voorstellen!

Fraaie uitvoering, mooie kleur … :star_struck: ik zie net op de TH website dat 'ie ook nog eens solar powered is. Geen omkijken meer naar. Lekker.

Veel draagplezier.

2 likes

Heel mooi veel draagplezier met deze kanjer !

1 like

Heel lekkere grab ‘n’ go! :100:
Gefeliciteerd :facepunch:t2:

1 like

mooie aanwinst, veel draagplezier gewenst.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze robuuste, doch ook fraaie aanwinst.

Ik wens je er een plezante tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Very nice!!! Geniet ervan

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Hele fijn dagelijks horloge, gefeliciteerd ermee. :ok_hand:

1 like

Heerlijke TH!