Aankoopadvies

Ah joh, gewoon verkopen. Zo te horen krijg je op je 45e toch weer een nieuwe :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar is een leuke (niet Rolex) GMT niet wat? twee ideetjes rond dat thema:

https://www.chrono24.nl/nomos/nomos-zurich-world-time-399mm-midnight-blue-steel-case-black-leather-strap-ref-807--id39334441.htm?searchHash=ee443dbc_h2mKiO&pos=2

https://www.chrono24.nl/grandseiko/seiko-elegance-high-beat-36000-gmt-grand-unworn--id39138571.htm

13 likes

Toch nieuwsgierig wat je daarmee bedoeld :thinking:

1 like

Nomos club sport in blauw is dan ook het overwegen waard.

2 likes

Waar is die gave IWC Pilot dan?
On topic: Mag het wellicht een beetje “dressier” zijn?
Dan kun je een Nomos Tangiente of een IWC Portofino overwegen.

IMG_5024
IMG_5023

3 likes

ML Aikon 39mm

2 likes

Oeh, zo’n Zurich Weltzeit is echt een topper. Mooie suggestie. Jammer dat hij voor mij te groot is, want die had ik graag gehad.

Is een Tag Solargraph 200 niks voor jou @Pjotr? Er is net een NA-topic verschenen over de mooie groene plaat (Onverwachte NA maar zelf vind ik de Limited Time&Tide nog net iets mooier:

6 likes

Die GS zo is gaaf dat ik gelijk maar eens ben gaan kijken. Ik weet niet in welk land die professionele handelaar zit, kan het vlaggetje niet thuisbrengen. Wat ik wel zie ik dat deze handelaar 0 beoordelingen heeft op C24. Durf ik niet aan.

1 like

Ter inspiratie :ok_hand:

7 likes

Litouwen geloof ik

2 likes

Teveel microbrand. Dat stond expliciet in t lijstje van ts.

1 like

De T&T Solargraph is een van mijn meestgedragen horloges, wint het ruim van de Speedmaster! Als die te vinden is voor onder de 3k dan zou die mijn voorkeur hebben!

4 likes

6 likes

Nou goed, die andere Nomos dan? Dit zou toch left field genoeg moeten zijn.

In een heel fors dragende 37 mm.

Of deze, waar ik zelf naar loop te loeren de laatste tijd:

Oris Art Blakey. 38 mm. Minder dan 2000 piek.

3 likes

Ik wist dat iemand van het forum hem had, maar niet meer wie. Wat een plaatje :heart_eyes:

3 likes

Ik heb niks gelezen maar voel dat ik de doxa sub 300T moet vermelden. Die krijgt bij mij even veel draagtijd als mijn speedy.

Of wacht, koop een anordain model 2

Te microbrand? Een nomos club neomatik dan?

5 likes

Zo jammer dat deze Longines niet in een kleiner formaat te krijgen is…

Niet echt left field maar draag ze heel graag. Blauw en zwart kan ook andersom bij Omega en GS. De 36mm AT draagt hetzelfde als de 37 GS.

Mooie collectie trouwens!

1 like

Zeker wel hoor!. Is er ook in 37 mm:

2 likes

Nee, die is toch echt van staal en niet van titanium.

1 like