Al een paar maanden loop ik mee op dit forum, dwz,dat ik soms een bericht post en ergens op reageer, maar ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren,dat ik me ordentelijk heb voorgesteld!
Wel nu, ik ben Peter, ondertussen al weer 78 jaar op deze aardkloot,dus ik zal mijn meeste horloges al wel verzameld hebben.
Ik weet überhaupt niet of je mij, ofschoon ik toch wel minimaal 20 horloges heb,wel tot de verzamelaars mag rekenen.
Ik koop,ruil of biets een horloge omdat het uiterlijk mij aan staat, maar heb geen idee welk soort uurwerk er in zit en eerlijk gezegd interesseert me dat ook geen bal, het gaat mij om het mooi!
Ook zijn het niet de meest prijzige horloges die ik aanschaf, want je weet, AOW plus een niet al te groot pensioen…
Om jullie een idee te geven,wat ik al zo aan horloges heb,zal ik een paar merken noemen die ik heb opgedaan in de loop der jaren en van sommige weet ik zelfs het model!
1= Maurice Lacroix model Milestone
2= Omega Seamaster Multifunction
3= Citizen Eco drive kaliber 8700
Dat zijn zo’n beetje de topstukken uit mijn verzameling en dan zijn er nog een Pulsar,Skagen,Bering,Breil-Tribe,Olympic, 2 Sekunda’s, Orphelia en 3 Seiko’s waarvan 2 automaten en nog eenstuk of wat obscure merken.
Zo, ik hoop dat ik hiermee mijn verzuim heb goedgemaakt en als er vragen zijn, lees ik dat wel!
Groet,
Peter.
mmmm… beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Bij deze heet ik je welkom :z
Welkom! Leuke en diverse klokken!
Welkom en goed dat je zo geniet van je verworvenheden.
Het gaat niet om de prijs maar om wat ze voor jou betekenen.
Dat je er nog lang van mag genieten.
Groet, Harold
Alsnog welkom. :)-D
(en dat u al 78 bent: vind ik dan weer onvoorstelbaar :))
Groet
Herman
Orisfan Schreef:
Alsnog welkom. :)-D
(en dat u al 78 bent: vind ik dan weer
onvoorstelbaar :))Groet
Herman
Maar misschien kun je je wel voorstellen, dat ik liever je of jij genoemd wordt dan u?
Dan voel ik me helemaal zo oud!
Peter.
Welkom Peter,
Hoewel niet helemaal nieuw.
Leuk dat je op deze leeftijd nog volop in het leven staat, gebruikmakende van de moderne mogelijkheden.
Ik hoop oprecht dat ik op die respectabele leeftijd ook nog iets zinnigs uitkraam op de dan beschikbare communicatie vormen.
Vrees echter van niet als ik zie wat nu soms al uitkraam, met nog 20 jaar te gaan:)
Hoi Peter
Alsnog van harte welkom geheten van nog een 70 plusser.
Hoe en wat je verzameld maakt niet uit als je er maar plezier aan beleeft.
GR Harry
een lekker blond chickie van 30 was leuker geweest eerlijk gezegd
welkom!!
Aangenaam , groeten uit Belgie !
welkom peter! veel plezier op het forum
Welkom! En dat van die collectie geloven we natuurlijk niet zonder de foto’s
Welkom Peter. En ik heb al genoten van je eerdere bijdragen.
Jurgen
Welkom:~
Veel plezier op dit verslavende forum…
groetjes
Peter
Ben benieuwd wie het oudste lid is
Jongste ook eigenlijk
Hallo Peter,
Leuk dat je je voorstelt (het ‘u’ laat ik zoals zelf gewenst maar weg), als je wat foto’s zou kunnen plaatsen is deze voorstelling helemaal in orde (tu)
Hoe je dat doet zie je hier: http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340
Vriendelijke groet,
Xavier
Welkom! Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat voor horloges je vroegah zoal gedragen hebt.
Ja hoor Moolkeesje, van harte welkom hier.
Prooooooost,
Elf.
Welkom! Veel forumplezier toegewenst.
Mvg,
Patrick