(onze) Freddy

Another wrist shot . . .

Amazing job Freddy did . . . isn’t it . . . :wink:

Prettig weekend

Kingair

1 like

Prachtige foto’s van een erg mooi horloge ! (tu)

Day-dates vind ik absoluut iets hebben.

Zelf heb ik een Breitling Headwind, maar als ik ooit eens een mooie Rolex DD tegenkom zal ik zeker geen neen zeggen.

EN ja, Freddy, daar kan je écht blindelings op vertrouwen - dat is vakmanschap zonder meer. Ben er dan ook vaste klant :smiley:

1 like

Freddy kent zijn vak !

He’s the Master living almost next door . . :wink:

Hij heeft net mijn Omega Ranchero onder handen genomen voor de Rolex Day Date . . .

Ik zal hier ook wat foto’s van posten.

Prettig weekend,

Kingair

1 like

Freddy is briljant. Waar de gerenommeerde Breitling reparateurs minimaal eur 600,- rekenden voor het omwisselen van de wijzerplaat van mijn SA, wist Freddy dit voor een fractie te verwezenlijken. De rit naar Leuven was het ook zeker waard. Reparatie van mijn B1 een paar weekjes later was nog beter. Breitling gaf aan dit niet meer te kunnen omdat het onderdeel (één of ander bloc) niet meer gemaakt werd. Freddy heeft hem gewoon weer aan het lopen gekregen.
Hulde!
Jur

2 likes

Ik val niet op Rolex, maar deze is werkelijk prachtig! En vakmanschap van Freddy.

1 like

Net thuis van een bezoekje aan Freddy. Wederom een fijne babbel en getuige geweest van zijn vakmanschap!

Freddy is voor mij dé horlogemaker: een échte én goede vakman, vol passie voor zijn vak. (tu)

Freddy, bedankt en tot de volgende! :wink:

Groet, Glenn

2 likes

Ook ik heb een goede ervaring achter de rug met Freddy!

Een Omega Genève van eind jaren '60 binnengedaan aangezien ik hem had laten vallen en het plexiglaasje eraf was. Heb 'm in een keer ook laten servicen… Loopt perfect! :wink:

Helaas nog geen foto’s maar zal er eens werk van maken.

1 like

Ook voor mij een zeer goede ervaring! Zeer gepassioneerde man met een enorme collectie aan horloges, zakuurwerken,…
Ik bracht een gekraste Hamilton Khaki chronograaf die meer dan 30 sec per dag achterliep bij hem binnen en slechts één week later (!) kreeg ik een blinkende, krasvrije en exact lopende horloge weer terug. Prachtig werk!

2 likes

Ach hoe gaat dat, je raakt geïnteresseerd in horloges, oude Pontiacjes in mijn geval. Doet wat aankopen op eBay en Marktplaats, zitten wat miskopen bij die toch niet goed lopen. Je pruts zelfs eens wat en dan heb je ineens drie kapotte horloges liggen. Lang twijfelen want het zijn geen dure dingen maar kapot heb je er ook niets aan, dus maar eens wat rond gaan kijken op dit mooie forum.

Ik kwam er achter dat Freddy vroeger nog bij Kinsbergen (Pontiac) heeft gewerkt dus via PB maar eens geïnformeerd en na overleg de drie horloges opgestuurd.

Blijkt dus dat Freddy net zoveel aandacht besteed aan goedkope klokjes als aan dure! Ik kreeg ze terug als nieuw en naar mijn idee voor een prima prijs.

Dit zijn dus de mensen die horloge verzamelen leuk maken want een miskoop verandert na een tochtje naar Freddy in een aanwinst!

Kortom, ben er erg tevreden over de prijs kwaliteit verhouding die Freddy aflevert.

P.S. Er zijn al weer drie exemplaren naar hem onderweg, dat zegt misschien meer dan het hele bovenstaande verhaal

1 like

Klinkt allemaal erg goed,maar wat is zijn adres;kom het nergens tegen.

1 like

Freddy post regelmatig op het forum dus stuur hem een PB om met hem in contact te komen.

2 likes

Hier ondertussen ook de Freddy leren kennen. Een echte meerwaarde voor de horlogefreaks. De man is een grootmeester in horlogetechniek en reparatie. Heeft een engelengeduld en is steeds voor raad en daad te bereiken. Bedankt alvast Freddy voor de tussenkomsten.

1 like

Aantal horloges door Freddy laten servicen. Stukje rijden maar zeker de moeite waard.

1 like

Vandaag nog eens bij Freddy langs geweest
Wat een vakman en een heerlijk mens om mee te praten
Hij heeft al veel klokjes gered van mij
Als leek sta ik steeds versteld van zijn kunnen en leer bij hem razendsnel bij door alleen maar te kijken
Als mens is hij een dikke pluim waard en dit mag ook eens gezegd worden
Ik hoop hem nog vaak te ontmoeten, met of zonder horloges
gr roel

1 like

fotos volgen nog van het prachtige werk dat hij gedaan heeft

1 like

Freddy heeft o.a. deze horloges weer prachtig in orde gezet.
Sommige hadden nieuw glas nodig andere een volledige service.
Hier paar voorbeelden
Een Unitas/ETA 6497 handwinder ze loopt zeer precies nu en voorzien van nieuw acryl.
Dit topwerkje van M&M Swiss made waar hij een nieuwe ETA/Peseux 7001 in heeft geplaatst en alles nagezien.
Deze M&M nog, waar we gelukkig een nieuwe wijzerplaat extra hadden , de oude plaat had wat aanslagdoor de leeftijd.

Dus nogmaals bedankt voor het puik geleverd werk.
groeten roel





3 likes

Vandaag bij Freddy langs geweest, hij heeft weer een paar horloges gered, wat een vakman
Nogmaals een dikke pluim

1 like

Mijn speedmaster is ook net terug van een onderhoudje, loopt super goed! :+1::+1::+1:

1 like

Ook hier een heel goede ervaring met Freddy. Goede communicatie en heldere afspraken. Top dus :+1::+1:.

1 like

Wederom erg blij met Freddy. Het onmogelijke weer mogelijk gemaakt. Thanks mate!

1 like