Ooievaar Rob: vluchtnummer 409

Met vreugde geven wij te kennen dat Ooievaar Rob, met vluchtnummer 409, vandaag een nieuw broertje heeft gebracht voor Seiko Samurai. Wij noemen hem Bullit.

Na wat twijfel heb ik contact gezocht met Rob. Standaard zit er een rubberen band op maar die vind ik niet zo mooi. Ik dacht toen aan een presidential band, maar toen kwam de Rob met de juiste oplossing. Een solid oyster band. Dit staat het horloge uitermate goed en het zit ook nog eens prima. Vrijdag kreeg ik een bericht dat hij een band binnen had en vandaag kreeg ik het horloge.

Ik moet zeggen dat de foto’s het horloge geen recht doen. In het echt is hij veel mooier.

Gelukkig is Bullit door de rest van de familie opgenomen. De neefjes Tissot, Breitling en Omega zijn ook zeer blij. Nu maar hopen dat ze niet jaloers worden en ook een broertje willen. Dan moet ik zeker kinderbijslag aanvragen.

Ben er erg blij mee,

Met vriendelijke groet,

Michel

Het is mooi dat er op dit forum veel Seiko liefhebbers zijn. Dit is ook weer zo een mooie. Een waardige aanvulling van je familie!

Paul
Leeuwarden

Ik hoop dat je de standaard ook mooi vindt.

Veel plezier met deze Bullit.

Rob,

Ik ben zeker blij met de standaard. Was dit extraatje vergeten te melden (natuurlijk nog steeds onder de indruk van de aanwinst). Ik kom nu toch al “displaymaterialen” tekort. Dus op dit moment zit de samurai al op de standaard. Uiteraard de bullit om de pols.

Bedankt voor de service.

Michel

Gefeliciteerd! De Oyster staat hem inderdaad erg goed. Daardoor ziet hij er net even rustiger uit dan met presidential.

mooie seiko enne… ik vind deze specifieke seamaster ook
om te zoenen. proficiat

Mijn beste,

Van harte gefeliciteerd, met deze nieuwe aanwinst.

Een speciale geboorte, brengt een bijzonder horloge ten tonele.
Dat de neefjes Tissot, Omega en Breitling hier apetrots op zijn mag geen verbazing wekken.
En over die kinderbijslag zou ik mij geen zorgen maken. Ik zou er eerder over denken om een “Peter en een Meter” te vragen. :smiley:
Veel plezier met deze bij de tijd zijnde familie.

Orologio Signaturis Temporis

Da’s inderdaad een mooie Bullit! (tu) Je andere horloges mogen er uiteraard óók zijn!
Veel plezier ermee!! :slight_smile:

Wie is de moeder (graag een foto)

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst, veel plezier er mee.

Mooie Seiko!!

Je andere horloges zijn ook mooi, vooral die Omega (mooi kleurtje) (tu)

Er is in Huize monsterwatch slechts één iemand die de titel mama mag voeren…:smiley:

Hallo Michel,

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Aan je laatste foto te zien staat hij al in het middelpunt van de belangstelling!

Groeten, Tom Vreeken.