Ooit een auto gekocht om een klok?

Ik heb ooit eens een 222 gehad met zo’n klok. 2.8 blok, ging als de brandweer.

2 likes

hahaha het horlogevirus kent geen grenzen… Mooie klok, wel een beetje een grote lug to lug width vind je niet? :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Bijna, was een 222se :rocket: tenminste als hij niet kapot was :cold_sweat:

Die heb ik dus ook gehad, automaat, zwart van buiten en crème leer met blauwe suède van binnen :heart_eyes:. Ja die Italianen weten wel iets van design af.
Zag er uit als een e30 maar dan fucking veel sneller en onbetrouwbaar… Het blijven Italianen hè

2 likes

Ja, klopt helemaal. Ik moest ooit eens fl.900 ex arbeidsloon aftikken voor een waterpomp. Toen was ik er klaar mee :confounded:.
Sinds die tijd alleen nog maar BMW gereden.

2 likes

Krijg je wel meteen vier bandjes bij je klok. Ook wel eens leuk …

7 likes

Volgens mij kreeg jij vanavond meer bandjes bij je klok :wink:

1 like

Saab mellow yellow voor de IWC Mark XII

I wish

1 like

Ik heb wel eens een bestelbusje moeten huren om een Friese Staander klok te vervoeren
$_84

Maar om een auto voor deze reden direct te kopen.

12 likes

Dubbel gestraft dus?

3 likes

Deze had ik
22ff42f55bb4260553daf01c4e0f04177d2bb74e_1_571x499
Elektrisch aangedreven mechanisch uurwerkje

2 likes

Alleen AMG’s hebben de IWC klokjes (of iig de aanduiding …) volgens mij. Maar ik snap de keuze voor Mercedes hands ook.

Benz en Rolex merken staan voor kwaliteit en afwerking en ook hebben deze merken totaal verschillende liefhebbers …
Van introverte verzamelaars tot protsende penoze :slight_smile:

Ik heb nog wel eens twijfel om het standaard klokje in mijn W221 S-klasse te vervangen met de IWC variant:

2 likes

Dus nu ook iedere 5 jaar naar Schaffhausen voor een service. Moet er niet aan denken.

2 likes

TS is duidelijk liefhebber en verzamelaar.

2 likes

Zo zie ik mezelf ook graag …
Een tevreden Benz-rijdende Rolex-verzamelaar :wink:
En wat de rest van de wereld er van denkt. Ach …

1 like

Wat zou dat geintje kosten? Zou persoonlijk dat geld dan liever in een polshorloge pompen.

Over auto’s en horloge’s gesproken. Wat vinden we hiervan? Komt uit de tijd dat Bugatti nog samenwerkte met Parmagani Fleurier in plaats van de greenhouse-Jacob & Co.

3 likes

Ik zou wel een CWC cockpit klok in willen bouwen in mijn LaRo Defender. Nu nog zo’n CWC zien te scoren…

1 like

In mijn DS7 zit een B.R.M. R180 in die tevoorschijn komt en de wijzers elke keer juist zet als je het contact aanzetds-7-crossback_0

9 likes

Ja, deze auto gekocht, omdat

Dit horloge erbij zat.

16 likes