Klokje zelf is rond de €250 euro maar het halve dashboard moet uit elkaar want hij is van achteruit gemonteerd.
Wat is dat voor een ding tussen je stuur?
Gok een stuurklem/slot
Geliefde Saabje zal geen elektronisch stuurslot hebben?
Een retro anti diefstal device van de Bil tema uit 1986.
Ja lachen! Nooit eerder een horloge met fax complicatie gezien.
: bent u nou aan het bellen meneer?
: pshhhkkkkkrrrrkakingkakingtshchchchch
Heb in een ver verleden wel eens het complete dashboard van een s-klasse moeten demonteren. Kan je zeggen dat er merken/modellen zijn waar dat net wat makkelijker gaat…
Vanaf vandaag zitten er alleen nog AvondKlokjes in de auto’s
Ja. Mijn kan helaas niet zeggen wie of welke relatie deze persoon tot mij heeft…heeft 2x met 2 auto’s meegereden. Die heeft nu 4 van die chopards… per equippe 1.
Fakking lelijk 45mm
Grappig. Het lijkt wel of dat klokje naar de bijrijder ‘kijkt’ en niet richting bestuurder.
Was het een Engels Dashboard
Nooit.
Elke keer de auto instappen om te kijken hoe laat het is vind ik vervelend. Ik heb vaker een auto niet gekocht omdat ik toch liever een horloge wilde.
Niemand deze nog genoemd?
Alpine samenwerking met Tissot, kon je de chronograaf van het dashboard zo weer op de pols klikken. Enorme knoeperd was het wel.
Is het wel een automaat ^^
Of een jumbojet voor de gratis nootjes
Haha gefeliciteerd!
Ik heb net ook een MB gekocht, een C43 Coupé (zie onderstaande link). Deze occasion heeft een kleursamenstelling waar ik lang naar heb gezocht, maar helaas geen IWC klokje…Dus ik ga binnenkort kijken of ik omwille van dat klokje de hele middenconsole kan vervangen . (Niet alleen vanwege het klokje hoor, maar ook omdat ik de zwart-pianolak versie van de middenconsole heb. Deze zijn extreem gevoelig voor krassen). Welke middenconsole heb jij? Zwart (mat)hout?
https://www.horlogeforum.nl/t/welke-auto-wil-jij/285377/875?u=double_e
Mat hout met een hond krast het niet😁
Ik ben ook gezwicht voor de IWC - Mercedes combi! Helaas de klok enkel voor om de pols
En een CLA200…
Ondertussen keihard sparen voor een Porsche cabrio voor bij de sub! Dat matcht ook wel lekker
Mag je daar ook echt de MM mee rijden?
De echte echt niet, alleen originele die destijds gebouwd zijn.
Er is dacht ik wel een alternatieve MM voor moderne auto’s.
Ik heb deze Z4 al laaaaang niet meer.
Het horloge wél!
Ik dacht dat een SLR Stirling Moss een uitzondering was op die regel, maar weet het niet zeker. Verder is het volgens mij inderdaad zo dat het exacte type ooit meegereden moet hebben in de originele MM. Vaak worden klassiekers ook op die manier aangeduid met MM in de naam, om aan te geven dat je daarmee de MM mag rijden. Daar gaat de prijs doorgaans ook een paar keer van over de kop dacht ik.