Ook best mooi

Dagje vrij, even geen wijnzaken dus wat rondbanjeren in de grote stad…

De laatste tijd veel plaatjes gezien van de Alpina Extreme Avalanche Regulateur enhet horloge intrigeerde me op de een of andere manier. vandaag dus maar even gepast en ja dan ben je dus verkocht. had de compleet zwarte versie om en die is echt mooi!

Qua naam/merk doet Alpina me niet zoveel als mijn Superocean Heritage of Railmaster maar toch.

Ik denk dat mijn vrouw donders goed aanvoelt wat er staat te gebeuren wanneer ik met een bos bloemen aankom. Ik denk dat het niet lang duurt voor de Alpina in de verzameling komt…

Keep you all posted!

Gr.

Arjan

Mijn beste,

Alhoewel het niet echt mijn smaak is, kan ik wel bewondering voor deze Alpina Extreme Avalanche Regulateur opbrengen.
Een dynamisch ontwerp van een horloge met een imposante afmeting, een mooie lunette en zeer fraaie wijzers.
Dit alles omsloten door een robuust genopte inktzwarte horlogeband maken dit een begeerlijk horloge voor de ware collectioneur.
Laat ons weten wanneer jou interesse zich heeft weten om te vormen tot deze aankoop.
Succes!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Afgelopen zaterdag moest ik in het centrum van Amsterdam zijn en toen ben ik even de Bijenkorf ingelopen. Daar zag ik ook van deze horloges. Het is niet mijn smaak, maar het zijn wel aparte horloges.

Het is dat de Hublot Big Bang All Black zo vreselijk duur is want anders…
Prachtig horloge waarbij echt alles zwart is inclusief de luminiscerende zwarte indexen…

Gr.

Arjan

Er was begin juli een draadje waarin meen ik lid genesis de zijne die niet helemaal zwart was voorstelde. Bij mij houdt het kwa formaat op bij de niet-Extreme versies, waarvan ik de versie met zilveren wijzerplaat fraai vind. Maar deze is buitenaards bruut, in volledig zwart! (tu)

sjokotof Schreef:

Er was begin juli een draadje waarin meen ik lid
genesis de zijne die niet helemaal zwart was
voorstelde. Bij mij houdt het kwa formaat op bij
de niet-Extreme versies, waarvan ik de versie met
zilveren wijzerplaat fraai vind. Maar deze is
buitenaards bruut, in volledig zwart! (tu)

Deze misschien?
Met grote regelmaat om mijn pols te vinden :slight_smile: