Ook een Eenenzestignulvijf maar dan anders

In tegenstelling tot de 6105 van deze post: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,134045,134670#msg-134670 is dit een 6105 dresswatch uit volgens mij 1968.

Volledige modelnaam: 6105-8100 M88 Sealion

Hij is zojuist door de postbode afgegeven en ik ben er blij mee :slight_smile:

Mocht iemand meer info over dit type Seiko hebben dan houd ik me aanbevolen want ik kan er niet veel over vinden op het internet.

Foto’s:

Heel mooi horloge en de band past er prachtig bij. (van wat voor merk is de band trouwens?)

Gr. Wim

ben blij met mijn recentelijk aangeschafte 6309-729A pepsi, maar een 6105 komt er ooit wel eens denk ik.

WVE Schreef:

Heel mooi horloge en de band past er prachtig bij.
(van wat voor merk is de band trouwens?)

Gr. Wim

Hoi Wim,

Dank je! De band had ik nog liggen en komt van Uhrenbandversand.

Groetjes,

Marc

hallo Marc,

Is een bekend adres voor me, heb ik net een donkerbruine Hirsch liberty band van binnen, die nu op de Seiko skx007 zit die ik bij je gekocht heb en door Rob heb laten modden

Gr’ Wim

wat ik ervan weet is dat als je bij het uurwerk moet zijn, je het glas moet demonteren (open thru glass). :frowning: :frowning:

ik heb ook een paar seiko’s incl. sealions uit deze periode en deze stijl. ik dacht niet dat er 6105’s bij zaten, ik zal eens kijken.
voor de sealion serie zijn liefhebbers te vinden, Richard Ashkam heeft er ook een paar op zijn blog staan.

de horizontale band op het blad vind ik leuk, ik kan me dan vaak niet inhouden om toch maar te bieden!

veel plezier ermee!!!

Ik vind hem zelf ook mooi, maar de belangrijkste reden voor aankoop was dat hij uit mijn geboortjaar komt :~

Dat het een 6105 was wist ik niet maar volgens mij zijn de 6105-8100 modellen redelijk zeldzaam want op Ebay bijvoorbeeld staat er geen op dit moment.

Heee, da’s een mooie! (tu) En verdikkie uit mijn geboortejaar!! :slight_smile:

Hey, vet! Een mooie eenenzestignulvijf eenentachtighonderd M achtentachtig ;):slight_smile:

Geniet er van :~

Gr. Roel