Jaja, zoals altijd was ik weer eens op Marktplaats aan het rond kijken voor een leuk horloge en toen zag ik er een. Liefde op het eerste gezicht! Met de verkoper gemaild en heb hem vandaag binnen gekregen!
Het gaat om een Citizen uit de Meccanico serie. Dit is mijn eerste Citizen en ook mijn eerste dresswatch, dus ben benieuwd hoe die op lange termijn zal bevallen. En ook leuk, het uurwerk is geen Miyota maar een in-house Citizen uurwerk. En ook opvallend, in het echt is ie verassend veel mooier dankzij de parelmoer sub-dial en de verschillende reliëf soorten op de wijzerplaat. En de sub-dial is een 24-uur wijzer. Ik ben er zeer content mee! (Even wat snelle foto’s gemaakt) Gelukkig vallen de kleine krasjes heel erg mee, komt door de lichtinval.
Ik vond deze variant uiteindelijk toch wat goedkoop ogen toen ik hem had. Slaat eigenlijk nergens op, want het is geen dure klok en voor wat ik betaalde had ik flink veel waar voor mijn geld. Maar het was het uiteindelijk gewoon niet voor me
Ik had ook ooit een Citizen… ben em verloren… baal ik nog steeds van… jij hebt er weer een… Veel plezier ervan… 'k vind het een mooi horloge… vooral vanwege de lichte wijzerplaat…