Band voor aan mijn Zimbe, rubberen nato-band in het grijs. Mooie gesatineerde hardware, past goed bij de kast m.i. Band komt van watchgeko in de UK, werd gisterenavond om 20.00 uur bezorgd, dinsdag had ik hem besteld…snel!
Mooi! Heb je toevallig ook een wristshot? Ik ben er nog niet helemaal uit welke band ik het prettigst/mooist vind op de mijne.
Rubber! Grappig effect… draagt het fijner dan canvas?
Eerste indruk, ja prettiger dan canvas. Na een weekje eens kijken of ik dat dan nog vind😀
Dat is het meest luxe postbode elastiek dat ik ooit gezien heb.
Staat m fraai, dat grijs
Schitterend horloge en band erop! Proficiat!
Wat een gave band! Leuk als alternatief en staat prima bij het horloge.
In het verleden heb ik ook wel banden bij watchgecko besteld, toen ook snelle verzending en de kwaliteit van de banden is goed.
Kan me toch niet bekoren, dat hele NATO-spul… Maar goed, ieder zijn ding! Kreeg ook een zwarte NATO bij mijn Flying Dutchman, misschien maar eens verpatsen…
Hm, staat goed!
Hij is beduidend dunner dan de gemiddelde (niet-NATO) rubber band, zit er veel rek op?
Je hebt geen terugvouwflapje en je pols ziet er niet zo enrom fors uit, heb je hem ingekort?
edit: hm, hij moet 275mm lang zijn, en een 235mm buig ik net 2 cm terug… Wat is je polsmaat?
Mooi Leen! Die rubber nato’s zijn top kwaliteit. Rekken vrijwel niet en dragen heel comfortabel.