Ook een shocking verkoop verhaal

Zie: http://www.dumpert.nl/mediabase/6525512/5eb88ac9/500_euro_verdienen_deze_boefjes_herkennen_.html

Klootzak
Dat zijn dat!
En ff lang de cel in

Ik haal hier ons aller Coenraad nog maar eens aan: Het is dor in mijn hof, maar ik blijf tuinieren…

Het zou je maar gebeuren… hopelijk worden de daders snel gevonden!

Dat is wel zwaar klote zo, inderdaad bij McDonalds afspreken, liever alles via het forum verkopen.

Ik heb samen met een horlogecompaen wel vaker afgesproken bij een McD voor overgave of aankoop. Maar dan altijd wel met z’n tweeen. En nooit de klok uit handen geven en iemand er mee laten lopen.

Jezus, echt schandalig. Hoop dat ze worden gepakt maar of je dan nog je horloge terugziet??

Jammer genoeg herken ik ze niet, de schoften!
Hoop dat ze snel gepakt worden en dat jij er OK van af komt.
Sterkte!!

TheMaestro Schreef:

Jammer genoeg herken ik ze niet, de schoften!
Hoop dat ze snel gepakt worden en dat jij er OK
van af komt.
Sterkte!!

Ik weet niet of ik je verkeerd interpreteer, maar voor alle duidelijkheid: gelukkig gaat dit niet over mij.

hcptdg Schreef:

Ik heb samen met een horlogecompaen wel vaker
afgesproken bij een McD voor overgave of aankoop.
Maar dan altijd wel met z’n tweeen. En nooit de
klok uit handen geven en iemand er mee laten
lopen.

+1

Ik zou de klant ook altijd in de hoek laten zitten en zelf aan de “kopse kant”.
Overigens geeft een kleine aanbetaling per bank mij ook iets meer geruststelling, maar tis vaak wel spannend, wanneer je met een onbekende iets afspreekt.
We kunnen maar wat blij zijn met de verkoopmogelijkheid van o.a. dit forum… (tu)

Grt, René

Tot nu toe enkel ervaringen met forumleden voor een f2f transactie. Dat is natuurlijk wel te vertrouwen. :slight_smile:

Met echt onbekenden zou ik me ook niet gerust voelen.

Gr. Glenn

malus65 Schreef:

Ik haal hier ons aller Coenraad nog maar eens aan:
Het is dor in mijn hof, maar ik blijf tuinieren…

Mijn beste,

Je haalt mij de woorden uit mijn mond!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Deze stond 2 dagen op marktplaats nu staat er dit.

http://m.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m640587838-gestolen-hoge-beloning-lim-edition-omega-deville-190-333.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618

Ongeloofelijk!

Veekeren Schreef:

Zie:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6525512/5eb88ac9/5
00_euro_verdienen_deze_boefjes_herkennen_.html

zo hey, heftig dat 2e filmpje! ging allemaal erg snel.

pfff, daar schrik je wel van.

De daders zijn wel overduidelijk in beeld. lijkt mw sterk dat deze niet worden gepakt.

Ik had altijd de hoop dat wij als liefhebbers dit schare volk niet aan zouden trekken.

Blijven oppassen dus!

Frosty Schreef:

pfff, daar schrik je wel van.

De daders zijn wel overduidelijk in beeld. lijkt
mw sterk dat deze niet worden gepakt.

ik denk dat de prioriteit niet erg hoog ligt voor beroving, bij politie. hoger natuurlijk dan een tasjes dief ofzo. maar als t slachtoffer was doodgetoken of neergeschoten (wat gelukkig niet t geval was!), dan zou er meer achterna gezeten worden. nu maar hopen dat de filmpjes genoeg exposure krijgen en iemand ze herkent.

Ik had altijd de hoop dat wij als liefhebbers dit
schare volk niet aan zouden trekken.

Blijven oppassen dus!

uhm… als we als liefhebbers alleen goedkope rommel verzamelden idd niet. maar “helaas” houden sommigen hier ook van een rolex, breitling, patek, etc. en dat trekt ook minder plezierig publiek aan…