Ook even voorstellen

Ik ben ook vrij nieuw op dit forum. Ik zag dat iemand hier zich had voorgesteld dus wil ik niet achterblijven.

Ik ben sinds kort een actieve horloge liefhebber. Altijd al gek geweest op mooie klokken maar nooit echt wat in gedaan. Heb nu een bescheiden verzameling en draag deze regelmatig op toerbeurt.
Na een tijdje mij te hebben verdiept in deze wereld en de kaf van het koren proberen te scheiden ben ik toe aan mijn eigen avonturen.
Hoop dat ik binnenkort ook wat mag aanbieden op dit forum na een paar keer zelf wat gekocht te hebben.
Tot nu toe alleen maar aardige en vooral eerlijke mensen ontmoet.

Greetzzz Watcher68

20 likes

Welkom hier en ook voor jou geldt dat we een foto van de bescheiden collectie graag hier zien verschijnen. :blush:

1 like

Welkom :grinning:

Welkom watcher68. Geniet hier van je dagelijkse dosis horloges.

Veel plezier en benieuwd naar foto’s van je collectie!

Welkom :watch::+1:

Foto’s komen er aan. Moet nog even een paar mooie plaatjes schieten maar jullie houden ze tegoed. Bedankt voor jullie welkom.

Welkom op dit leuke en leerzame forum!:v:

Welkom en foto’s van je collectie zijn altijd welkom😉

welkom ! Ben ook net nieuw , maar lijkt mij nu al leuk plaats :grinning:

Ook jij welkom collega virus bezitter🤣

Welkom! En succes met flipperen!

Van harte welkom Patrick! :relaxed:

Zonder plaatjes telt het hier helaas niet, dus laat maar komen die foto’s van jouw collectie…:sunglasses:

Veel plezier gewenst op het forum!

Welkom, Patrick, en heel veel plezier hier op het forum! Je zult wsl gaan ontdekken hoe verslavend het is om hier rond te hangen…

Ondertussen hebben we al kennisgemaakt via HF en die kennismaking was aangenaam. Het is altijd leuk om er een gepassioneerde liefhebber bij te hebben.

Have fun en laat de pics maar komen!

Cheers,
:sunglasses:
Otto

Welcome…:stopwatch:

Veel plezier hier🖒

Welkom op HF :+1:

Welkom hier!!

Welkom en verl plezier op HF!!

Welkom!:+1:
We zijn gek op foto’s😊