ik wil me graag voorstellen op dit forum, lees al een tijdje mee omdat de horlogehobby weer helemaal leeft momenteel. Naast horloges onder andere gek op oude auto’s, klussen en opera (vandaar de naam:-))
Ik ben mijn hele leven al geinteresseerd in horloges maar heb er nooit zoveel aangeschaft; mijn eerste echte horloge was een Seiko 7F39-8020, dit was een quartz en vond ik toen helemaal geweldig. Later toen dit horloge stuk ging bij de plaatselijke juwelier een Oris Pointer Date 27 jewels gekocht, beide horloges heb ik inmiddels niet meer.
In 2008 heb ik een MarcelloC Nettuno 3 gekocht en deze draag ik nog regelmatig. Sinds een tijdje dus weer erg besmet met het virus en omdat het budget nu wat ruimer is gekeken naar een Seiko Marinemaster, een Rolex Datejust 2, een Tudor Classic Date Day, maar het is uiteindelijk een Tudor Black Bay steel geworden, die ik gisteren samen met mijn zoon opgehaald heb in Maastricht. De datejust 2 blijft hoog op het wensenlijstje staan, samen met de Seiko Marinemaster, de Tudor Classic, een Zenith el Primero Captain en nog wel wat meer horloges…
Nog wat foto’s van de nieuwe aanwinst: