Ook even voorstellen

Hallo Allemaal,

Al een hele tijd ben ik W.L.M.L.A… schandalig eigenlijk:grin:
Wel Lid Maar Lees Alleen. Nu maar eens voorstellen.
Ik ben bijna 43 en al 23 jaar geïnfecteerd met een mechanisch horloge virus. Ik restaureer, verzamel, bouw, ook in opdracht en doe onderhoud. Behoorlijk uit de hand gelopen hobby.
Ik heb een behoorlijke collectie en ik ben een groot fan van automatische duikhorloges. Voor mij heeft een “echt horloge” een goed automatisch uurwerk, saffierglas en tenminste 10 atm.
Mijn collectie plaats ik nog eens met foto’s, veel zelf gebouwd maar in de merken heb ik een Haiken H40, een Obris Morgan explorer II, een Rolex Sub, Phillip watch aq 2000 met Valjoux 7750, een Ticino aquachrono en nog wat horloges.
Super leuk om hier alle vragen en nieuwtjes te lezen en ik heb het goede voornemen ook wat actiever deel te nemen. Voor vragen mag je altijd mailen!

Marijn

24 likes

Weklom Marijn.

Welkom en veel plezier hier op het forum

Mijn beste,

Leuk dat je, je alsnog voorstelt Marijn!!
Van harte welkom dan ook!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

Welkom Marijn,

We zijn hier gek op plaatjes, laat ze maar komen :wink:

Welkom Marijn!
Laat maar komen die foto’s😁

Welkom :grin:

Heuer monnin restauratie

1 like

Zelfbouw valjoux 7750 20atm diver

3 likes

Obris morgan Explorer miyota 9015

2 likes

Ticino aquachrono Valjoux7750

1 like

Tudor black bay black ETA version met een foutje.
Kast komt uit overproductie. Het nieuwe inhouse movement is 1.5mm dikker. Deze zelf compleet gemaakt met top grade 2824. Gewoon voor de heb

3 likes

Ocean7 meteor titanium. 20atm Sellita sw200
Te koop trouwens.

Haiken h40. Miyota 9015.
Haiken is gestart in 2013 en 2 jaar later failliet. Hele kleine oplages van een aantal modellen. Sbs660 staat nog op mijn wishlist

1 like

Breitling Colt reparatie. Onderzoekskosten breitling 160. Reparatie offerte 1700.
Ehhh. Voor 450 gaat er een nieuw Valjoux uurwerk in. Meer is het namelijk niet.
Balans vervangen. 65 euro en prima lopend nu.

2 likes

Custum built aviator. Klant had voorkant van de sandwich dial. Nieuwe blauwe lume. ETA 2882 uurwerk. 44mm kast met saffier. 10atm.

custom-build-diver-100m-10-atm-gmt_360_fb7bf1911e02634342bdc35f59ff5a0d

ETA 2893 GMT eigenbouw

1 like

Custom built Hamilton ETA 2895

2 likes

Welkom en een prachtige bijzondere collectie! Veel plezier op het forum!