Al een hele tijd ben ik W.L.M.L.A… schandalig eigenlijk:grin:
Wel Lid Maar Lees Alleen. Nu maar eens voorstellen.
Ik ben bijna 43 en al 23 jaar geïnfecteerd met een mechanisch horloge virus. Ik restaureer, verzamel, bouw, ook in opdracht en doe onderhoud. Behoorlijk uit de hand gelopen hobby.
Ik heb een behoorlijke collectie en ik ben een groot fan van automatische duikhorloges. Voor mij heeft een “echt horloge” een goed automatisch uurwerk, saffierglas en tenminste 10 atm.
Mijn collectie plaats ik nog eens met foto’s, veel zelf gebouwd maar in de merken heb ik een Haiken H40, een Obris Morgan explorer II, een Rolex Sub, Phillip watch aq 2000 met Valjoux 7750, een Ticino aquachrono en nog wat horloges.
Super leuk om hier alle vragen en nieuwtjes te lezen en ik heb het goede voornemen ook wat actiever deel te nemen. Voor vragen mag je altijd mailen!
Tudor black bay black ETA version met een foutje.
Kast komt uit overproductie. Het nieuwe inhouse movement is 1.5mm dikker. Deze zelf compleet gemaakt met top grade 2824. Gewoon voor de heb
Haiken h40. Miyota 9015.
Haiken is gestart in 2013 en 2 jaar later failliet. Hele kleine oplages van een aantal modellen. Sbs660 staat nog op mijn wishlist
Breitling Colt reparatie. Onderzoekskosten breitling 160. Reparatie offerte 1700.
Ehhh. Voor 450 gaat er een nieuw Valjoux uurwerk in. Meer is het namelijk niet.
Balans vervangen. 65 euro en prima lopend nu.