Hallo allemaal,
Nadat ik vandaag m’n eerste topic heb aangemaakt zal ik me ook even netjes voorstellen. Mijn naam is Sander, 36 jaren oud. Ik heb vroeger altijd wel horloges gedragen. Eerste was een prisma en kan me verder nog een kinetic herinneren en een fossil. Vanwege werk, geen sieraden, en de opkomst van de smartphone heb ik een hele tijd geen horloge gedragen. Een paar paar geleden begon de interesse toch weer te komen en vanwege een andere functie is werk ook geen probleem meer. Ik ging dus op zoek naar een horloge en kwam al gauw op het pad van de automatische horloges, ook dit forum was snel gevonden en zeer behulpzaam. Ik vind het erg mooi om in deze wereld van wegwerp technologie iets te hebben dat jaren meegaat en de techniek erachter vind ik zeer fascinerend.
2 maanden geleden dan eindelijk m’n eerste “echte” horloge gekocht. Een tissot tradition open heart. Erg tevreden mee en prachtig om ‘m dagelijks aan het werk te zien.
De verslaving heeft nu echt toegeslagen want ik zit dagelijks op dit forum en op andere sites om zoveel mogelijk informatie te vergaren. Ik ben al aan het nadenken over een volgende aankoop waarbij ik vooral denk aan een vintage omega en aan een oris artelier pointer day date. Duikers heb ik (nog) niets mee heb ik gemerkt.
Kortom een beginnende enthousiast die voorlopig veel zal meelezen en af en toe wat informatie zal vragen.
De eerste aanwinst: