Ook even voorstellen

Hallo Allemaal

Vanaf gisteren heb ik mezelf dan na veel meelezen ook maar eens geregistreerd zodat ik eens mee kan gaan praten. Ik ben Matty en ook ik heb een tik met horloges. En dan voornamelijk moderne horloges waarin een mix van klassiek en modern verwerkt zit.

Mijn interesse voor horloge’s is begonnen toen mijn oog viel op een victorinox mach hunter 3, vandaar de nickname. Mijn meest recente aankoop is een Rado Captain Cook, deze ga ik als mijn daily driver gebruiken. Een modern ogende minimalistische diver die door dat verwisselbare strap systeem overal bij past en ook nog een gangreserve van 80 uur heeft, superhandig als ik een dagje een ander horloge wil dragen :grinning:

Als ultieme mix van techniek en klassiek was ik gevallen voor een Frederique Constant manufacture hybrid, en dan met name de gelimiteerde sport versie. Dat was helaas een deceptie, als iemand meer over de ervaringen met dat horloge willen horen stuur me dan maar een PM.

Omdat een mens moet dromen ben ik ook nog fan van Hamilton (jazzmaster serie), Bell & Ross (v92), en ja ook ik ben ten prooi gevallen aan de looks van een Omega Seamaster, last but not least en misschien een beetje vloeken in de kerk: de Grand Seiko 9F, de techniek daarin doet mijn hart een beetje sneller kloppen. En hopelijk kom ik via dit forum nog wat andere horloges op het spoor!

15 likes

Goedemorgen Matty, van harte welkom op dit forum.

Welkom en veel plezier op het HF!

Welkom… :+1:

Welkom op het forum. Met een mooie Grand Seiko is het nooit vloeken, ook niet met dat exclusieve quartz uurwerk.

2 likes

Welkom op HF.

helemaal niet vloeken in de kerk hoor. De 9f is een mooi Quartz uurwerk hoor. Ik ben er heel blij mee.

1 like

Welkom!

Welkom hier.

Van harte welkom hier

Welkom op HF !

welkom

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op het HF :sunglasses:

Mooie introductie en welkom hier! Een leuke diverse interesse.

Beste Matty,
welkom op HF!

Welkom!

Welkom

Welkom!

Welkom!

Welkom, Matty en nog veel plezier op ons forum.