Ook even voorstellen.....

Hallo mede horloge liefhebbers, ik lees al een tijdje mee en ik heb inmiddels ook wat topics aangemaakt, dus is/wordt het eigenlijk wel tijd om mijzelf even netjes voor te stellen.

Dus…Ik ben Peter, bouwjaar 1969 en ik woon ergens in het westen van het land.
Eigenlijk ben ik al vanaf de middelbare school al gek van horloges, maar zoals dat gaat, hadden ‘horloges’ niet altijd de hoogste prioriteit. Maar inmiddels heeft het weer helemaal mijn aandacht!

Mijn interesse ligt hoofdzakelijk bij duikers cq. horloges die tegen een stootje kunnen, hoewel ik wel behoorlijk zuinig op m’n horloges ben, dus valt het wel mee met het stoten.

Tja, wat heb ik in bezit?
Ebel Classic Sport (vintage, maar ooit nieuw gekocht in de nineties)
Fortis B42 Day-Date
Seiko SKXA53
Casio GA-2100 1A1ER aka CasiOak
Rolex Datejust 36 "Wimbledon (Oyster en smooth bezel)
Besteld en onderweg: RZE Resolute 2022

De Datejust is de absolute topper van mijn bescheiden collectie en die heb ik vorig jaar bij Gassan gekocht.
Een paar keer op bezoek geweest toen ik nog aan het sparen was en ook telkens eerlijk verteld dat het ‘nog even’ ging duren, maar toen ik vlak na Watches & Wonders 2021 het budget bij elkaar gespaard had en voorzichtig informeerde of ik de “36 Wimbledon” kon kopen, reageerde men met ‘natuurlijk, dat gaan we regelen’ en 2 maanden later kreeg ik ‘the call’.

Op dit moment wacht ik op RZE Resolute die ik besteld heb (gele wijzerplaat met zwart canvas strap) en verder staat er nog een Seamaster 300M en Black Bay 58 op de wishlist en eigenlijk ‘moet’ ik ook nog een Seiko Turtle hebben, vind ik :wink:

38 likes

Welkom Peter, mooie verzameling zo. Wij houden erg van plaatjes hier……

Foto’s komen eraan…

3 likes

Van harte welkom op het forum. Ik kijk uit naar de foto’s!

Welkom…:+1:

Welkom op HF, Peter! Dat klinkt als een mooie collectie. Maar we zijn hier erg visueel ingesteld. Dus foto’s worden zeer gewaardeerd! :smile:

welkom-home

welkom! :slight_smile:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom

Welkom, Peter en nog veel plezier op ons mooie forum.

Foto’s!

13 likes

Welkom, veel plezier hier!

Welkom!

En nog even wachten op deze!

1 like

Welkom hier bij HF !
Wordt inderdaad wel tijd om een paar mooie duikers toe te voegen.
Duikers zijn zo mooi!

Welkom op het forum.

Welkom!

Welkom hier!

Zeker, duikers zijn top!
Wel een beetje jammer dat ik niet een paar SKX-en gekocht heb, toen Rob Monsterwatch ze nog voor ‘weinig’ verkocht.

1 like