Alsnog welkom op het forum Ik zie dat je een goede polsmaat hebt voor deze hobby
Welkom Peter op dit leuke forum, leuke collectie heb je al opgebouwd
.
Een leuke aanvulling op je collectie zou ook een Squale zijn als duiker en die kan echt wel tegen een stootje
Een Squale spreekt mij zeker aan, alleen vind ik de schroefjes in de zijkant van de bezel niet zo fraai, maar ik weet eigenlijk niet of alle modellen dat hebben?
Die van mij wel, maar dat valt amper op. Maar ja wordt oud he . Maar is echt wel een top horloge
Heb het even gevraagd in het Squale topic, dit kreeg ik als antwoord: de laatste versies van de 50 Atmos en 60 Atmos allemaal schroefjes in de bezels. Voorheen hadden ze dat volgens mij nog niet, deze zijn later toegevoegd.
De 101 Atmos modellen hebben geen schroefjes, net als de Sub39 modellen.
foto’s zeggen zo veel meer ! je hebt een hele mooie collectie !
Welkom op het forum!
Welkom!
Die van mij heeft schroefjes en ik was ooit ook bang dat dit me zou storen. Maar het is heel subtiel. Je moet echt goed kijken en eigenlijk heeft 't ook wel wat stoers, vind ik. Overigens zijn het zulke gave horloges! Moet je eigenlijk een keer in het echt zien!
Thanks!
Peter welkom en wat een super leuke horloges heb je
En dan vind ik de Fortis ook super gaaf.
Veel plezier alhier…
Thanks! De Fortis heb ik inmiddels zo’n 15 jaar en toen ik hem wilde kopen viel het niet mee een dealer in NL te vinden……maar het is een mooi ding!
Juweelco in Den Haag heeft ook Fortis niet veel maar kan weleens iets moois bij zitten.
Gewoon als tip hoor meer niet.
Ik kom ook uit het Westen en ben er weleens wezen kijken.