Hallo horloge genoten,
Al enige tijd ben ik lid op het horloge forum. Telkens lees ik interessante artikelen over horlogemerken, evenementen en andere nieuwtjes. Vandaar dat ook ik het tijd vind om van gedachten te wisselen over horloge.
Het begon allemaal +/- 2 jaar geleden. Ik had daarvoor al een aardige collectie welke voornamelijk bestond uit horloges zoals: diesel, Seiko, casio etc. Op een bepaalde avond kwam ik in gesprek met twee familieleden(beide breitling liefhebben en dragers). Vanaf dat moment is mijn kijk op horloge verandert.
De volgende dag direct al mijn Quartz klokjes verkocht om daarna een Hamilton Open Secret(valjoux 7750) te kopen. Deze draag ik tot op de dag van vandaag wanneer ik een nette gelegenheid heb.
Na een jaar het rustig aan t hebben gedaan met horloges was het tijd voor een nieuwe aanwinst. Ik kwam de Longines HydroConquest automaat met rode bezel tegen. Na veel informatie te hebben vergaard via internet besloten het horloge te kopen.
Een aantal maand geleden vond ik dat het tijd was om een iets minder ingetogen horloge toe te voegen aan mijn collectie. De oplossing: een Invicta Subauqa Noma IV auto chrono. Deze wordt overigens slechts als sportief horloge gedragen.
Naast de Swiss made horloge heb ik ook trotse eigenaar van een Thomas Earnshaw en een Invicta pro diver. Binnenkort zal er hoogstwaarschijnlijk een breitling aan de collectie worden toegevoegd.
Met tikkende groet,
Joran 21 jaar
Woonachtig in het pittoreske Odoorn