dacht zal me toch nog maar even voorstellen aangezien ik mezelf betrap hier vaker terug te komen dan ik in eerste instantie verwacht had.
Mijn naam is Roald, ben 38 jaar en woon in Utrecht. In het dagelijks leven is mijn passie mijn werk en sinds een jaar of 2 ook wat meer horloges. De laatste tijd gaat het echter wat snel ineens Ik heb nog geen echte voorkeur voor een merk of model en ga dan ook van links naar rechts. Ik merk wel dat ik de duikers steeds leuker ga vinden.
Overzichtje van de collectie
Deze Rolex kreeg ik 10 jaar geleden van een zakenpartner. Horloges hadden niet echt mijn interesse en kon er ook niet echt aan wennen. Afgelopen december heb ik deze dan ook weg gedaan.
Naast deze topper heb ik nog een Hammilton Khaki Field Day Date, Edox Les Vauberts, Seiko calculator (uit 1978, me geboortejaar) en sinds gister een Seiko SKX007 (moest eraan geloven he)
Daarnaast nog wel wat plak werk in me horlogebox zitten en een G-shock maar daar zal ik jullie niet meer vermoeien
Volgende week in Vegas neemt een vriend van me deze Victorinox mee die voor een heel leuk prijsje te koop stond. Of ik deze echt leuk vind weet ik nog niet maar kan er altijd weer uit.
Hartelijk welkom, Roald!
Prachtige horloges heb je en je blijkt ook al helemaal in de HF stand te staan: horloges flipperen. Heerlijk, zo’n introductie.
Veel plezier hier.
Dat zat ik me dus af te vragen voordat ik 'm de deur uit deed. Is het jammer of niet… Het scheelt dat de klok mij niets gekost heeft natuurlijk, anders had ik het misschien nooit gedaan. Maar nu vond ik het belangrijker/leuker om wat te hebben dat ik ook daadwerkelijk draag. Dus vandaar dat ik het toch gedaan heb.
welkom!
Die hamilton is wel tof zo in het zwart.
Die Victorinox heb ik ook naar zitten kijken in de Outlet in roermond, maar was al snel uitverkocht grappig model is dat!