Ook gezien? De Omega Seamaster 600, op MP

Deze omega was binnen één dag weg. (voor een Megabedrag!)

welke…wat voor bedrag… link naar advertentie…

Het was de omega seamaster 600 PLOPROF 1970, ± 4500,- , De advertentie is er niet meer. ( het was bieden vanaf 3500 )

die gaan ook voor 6000 en meer…

In een paar uur voor 4500 of meer!

Nog een paar uur en het was 6000 geweest (maar er is heel veel goede namaak op de markt :slight_smile: )

Toevallig ben ik ook in het bezit van een Omega Seamaster 600, Ploprof.
Ik ben eerste eigenaar en heb dit horloge tot nu toe dagelijks gedragen. Ik kocht het horloge in 1974 in Den Helder. Ik weet nog precies wat ik er voor moest betalen. Ik heb er vroeger ook regelmatig mee gedoken. Het diepste was tot ruim 90 meter.
IK heb het horloge regelmatig laten onderhouden bij Omega in Zwitserland via een Omega dealer.
Nog maar kortgeleden wilde ik het weggeven omdat het al zo oud was. Ik was er “bijna” op uitgekeken. Het is ook zo’n groot ding om je pols.
Eind 2007 attendeerde mijn zwager mij erop dat ik wat beter op mijn horloge moest letten omdat het volgens hem een zeldzaam horloge was. Toen ben ik maar eens op internet gaan kijken.
Recentelijk heb ik het horloge toch maar laten reviceren, dat koste bijna 600 euro, maar dat was het mij wel waart.
Nieuw glas, nieuwe wijzers, nieuwe kroon en nieuwe rode duikring knop alle pakkingen en een nieuwe band (exact dezelfde als mijn oude band) Ik heb weer twee jaar garantie gekregen van Omega, en dat voor een horloge van bijna 35 jaar oud.
Ik was het horloge bijna vier maanden kwijt voor het onderhoud.
Het horloge zit nu weer om mijn pols en ik hoop het nog lang te dragen.
Ik weet nog niet hoe ik een foto moet plakken, maar ik heb ze wel.
Groetjes

Bapak

Arrrgh! Met dit soort verhalen zonder fotos terg je me verschrikkelijk. :wink:

Plaatje??? We zijn gek op plaatjes ! :slight_smile:

Foto foto foto!!!