Ook graag jullie mening...

Het heeft geen nut om aan anderen een mening te vragen. Jij vindt hem leuk, dus klaar.
Wat anderen denken is namelijk totaal niet belangrijk.
Dat ie groot is en dat jij kleinere horloges gewend bent is een kwestie van wennen.

Voor de rest lekker dragen tot je er op uitgekeken bent.

3 likes

Is ook onzin want het is allemaal persoonlijk en krijg je dit soort reacties want dat is de vraag.Ook graag jullie mening...

Ik zag het meteen op die foto. Dingen die je anders niet ziet waarschijnlijk of op let.

Nee het is geen onzin.
Het is onzinnig om een mening te vragen over een aankoop die je al gedaan hebt, want het feit is al gepasseerd.
Een mening over een aankoop vraag je beter voor de aankoop.

Misschien redeneer ik te logisch, maar het zou dom zijn om je te laten beïnvloeden door anderen als het al te laat is.

2 likes

Sowieso, al is het vooraf of achteraf. Als TS dit zelf een heel mooi horloge vind en het de prijs waard dan maakt wat ieder ander ervan niks uit lijkt mij. Dit is geheel niet mijn smaak en dan is mijn mening ook niet positief over dit model. Maar dit vind ik echt buiten de smaak gewoon een zeer goedkoop horloge om te zien. De wijzerplaat lijkt me iets van plastic. Om over de afwerking verder nog maar te zwijgen.

Soms kan je de vraag ook stellen als “ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?”.

2 likes

Iedereen heeft zijn eigen smaak.
Dat is het belangrijkste.
Dus wat je er zelf van vindt.

2 likes

Dat is inderdaad een mooie insteek.
(En waarom zou tenslotte iemand geen ‘smaakvraag’ mogen stellen op het forum?)

1 like

Yep!
Het uurwerk is de alom bekende: ronda normtech caliber 713Li. Wie kent hem niet.

:thinking:

Er zijn soms mensen die willen weten wat na de aankoop van een nieuw horloge de mening van anderen is… Apart he? :joy:

1 like

Tja, je moet er toch eigenlijk maling aan hebben wat een ander van jouw inmiddels gekochte ‘klokje(s)’ vindt…

1 like

Je moet wel maling hebben aan alle meelopers anders eindig je in de massa, met je unieke horloge (1000.000 stuks per jaar), lekker meerennend met de horde…
Gewoon kopen wat JIJ mooi vindt !
Maar achteraf via een topic anderen vragen wat ze er van vinden? Nou nee.

1 like

Precies. En dat kan een zeldzaam horloge zijn, maar evenzogoed een dertien-in-een-dozijn-klokje zijn. Want als je zo’n dertien-in-een-dozijn-klokje toevallig mooi vindt, prima toch…

2 likes

Ik vind bv. de Credor Eichi II erg mooi, maar anderen vinden dit een Kruidvathorloge, en dat is prima.

1 like

Vroegâh zei ik diplomatiek, “deze is apart”.
Maar van deze moet ik zeggen dat hij wel héél apart is.

1 like