Ook graag jullie mening...

Hello!

Ik heb vandaag een nieuwe aanwinst binnengekregen.
Deze wijkt erg af van mijn voorkeur, vintage en kleiner model, maar heb hem toch besteld.
Nu voel ik me aan de ene kant Arnold Schwarzenegger en aan de andere kant de trotse eigenaar van een mooie dikke klok.
Ik heb al wel een dikkere Citizen duiker, maar wel een oudje…
Ik had nog niet eerder van dit merk gehoord en zit een beetje in dubio…
Ik ben er benieuwd naar jullie mening en evt. ervaring of input.

6 likes

Sorry, maar ik voel 'm niet!

5 likes

Als je hem dagelijks wilt gaan dragen, dan zeg ik weg ermee. Dit ding als beater is dan wel weer perfect, toch? :grinning:

1 like

Ben er niet van overdonderd, maar als het jouw smaak is, top!

En ik vind hem niet te groot voor jouw pols hoor

2 likes

Ik heb er niets mee sorry.
Maar zoals anderen ook zeggen het is jouw pols…

2 likes

That’s not my cup of tea…

Evengoed veel draagplezier ervan.

1 like

Thanx iedereen.
Ik denk dat deze het nest snel zal verlaten…:wink:

Niet helemaal mijn ding ook. Maar ik heb ook erg kleine polsen dus ik kan sowieso al weinig divers hebben.

1 like

Apart hoe de band aan de kast vastzit. Verder lijkt ie vrij hoog. Dat ie helemaal zwart is, vind ik dan wel weer aardig. Maar toch niet helemaal mijn ding, zeg maar.

1 like

Die vragen beantwoord ik tegenwoordig met:” smaken verschillen, niet mijn smaak”.

Vroeger was ik rechtstreekser en zei:” Die vind ik lelijk, sorry”.

5 likes

Voor mij persoonlijk persoonlijk mist hij de “je ne sais quoi”. Globaal geen verkeerd horloge, maar heeft eigenlijk geen aspecten die me persoonlijk zouden aantrekken. Daarom bestaan er natuurlijk - tig miljoen horloges, iedereen heeft een eigen interpretatie van die “je ne sais quoi”.

1 like

Hij gloeit wel als een malle in het donker…
Maar ja, dat doet m’n Night Diver ook.

1 like

Vind “meningen vragen” persoonlijk een beetje dubbel, toch zeker als 't smaak betreft. Met eender welk horloge heb je volgens mij altijd sterke voor- en tegenstanders. Zelfs al ben je 99% overtuigd, kan 't eigenlijk enkel maar voor extra twijfel zorgen… Tenzij je in eerste instantie zelf al niet overtuigd was en van anderen bevestigd wil horen dat 't echt geen blijvertje moet worden :wink:

2 likes

Helemaal gelijk.
Ik wist eigenlijk al dat het geen klik was en wilde een duwtje…

3 likes

Zo voelde je initiële post ook aan, vandaar😁!
Ander en beter :ok_hand:!

1 like

ik doe het meestal dan maar met een plaatje :wink:

Ik heb enkel een mening en ik vind het werkelijk een prul.

#metoo en ik had er ook geen behoefte aan. Ik moest hier aan denken, doet ook niks positiefs bij me

Ik kan er niks meer over zeggen. Ik ben ervoor behandeld en genezen verklaard

Succes :+1:

Edit:

Die heb ik je dan net al gegeven en lees nu dit dus eind goed al goed.

3 likes

Zit er nog iets leuks in qua uurwerk of zijn er andere eigenschappen van het horloge die het vermelden waard zijn? Qua look vind ik hem weinig verfijnd.

Dacht eerst dat het een lcd was met analoge weergave. Maar die minuten wijzer lijkt wel in het zuur te hebben gelegen.30f5a3144a2d7eee616e419617e69a348cc2aa41

Dit herken ik dus niet als ik het plaatje zie
Maar goed ik heb ook geen helden en kijk ook niet tegen Arnie op misschien scheelt dat en zijn horloges gewoon wat ze zijn voor me.

Ja ik zie het idd… WTF?

1 like