In navolging van andere merken ook GS met zoete kleur 
Een limited van 1200 stuks
Ik word nu al zenuwachtig.
Euh, GS komt al jaren met kleurtjes.
Typisch Seiko, 1200 stuks noem ik geen limited edition meer. 
Je zou bijna denken dat felle kleuren al bestonden voor het merk met de kroon ze op een wijzerplaat begon te smeren…
Grand Seiko maakt trouwens al jaren anders gekleurde limited editions, vaak in fellere kleuren en/of met een aparte afwerking van de wijzerplaat. Dat is letterlijk één van de elementen waarvoor het merk bekend staat.
Precies, Grand Seiko volgt helemaal niemand. Maar als ze in plaats van de zoveelste “limited edition” nu eens de bracelets op orde zouden maken…
Mooi horloge, de kleur vind ik alleen minder.
Mooie afmetingen!
Leuk een 44 kast met handwinder. Als ze dat ook met een 62 doen wordt het wel heel verleidelijk om m’n eerste GS aan te schaffen!
Ik vind het wel wat hebben.
+1 En die kastvorm ben ik echt fan van! 
Godgeklaagd daar is de volgende al .Suikerspin (sorry-mica) met verf.
Van mijn
is het. Inspiratie door de cherry blossoms?
Eerder door de
op mount Fuji .Om van te
.
Is niet elk product dat vooraf word aangekondigd met een maximaal productie aantal “limited edition”. Of het en nu 3 of 10.00 zijn
Wel, de wijzerplaat heeft in dit geval letterlijk de kleur van kersenbloesem en ook de textuur doet er aan denken. Lijkt mij niet zo vergezocht…
Prachtig horloge. Kleur is even wennen, maar het feit dat er geen datum op zit, heel weinig tekst op de dial heeft en uitgevoerd met een prachtige kast, maakt dit voor mij een topper.
Leuk horloge, jammer van de maat.
Ziet er niet uit als je een beetje lengte hebt 
Héél gaaf, gaat op mijn ‘koop ik wel ná afschrijving’ lijstje…
Kijk, daar hebben we wat aan!
NOT !!
Leuk te zien dat ze de 44GS wat kleiner uitbrengen!
Als dit de S is en de 40mm de L, dan zou een 38,5mm een perfecte medium kunnen zijn 

Het is toch godgeklaagd he… oorlogen, pandemieën en weer een GS model! Waar gaat de wereld naartoe 
Ja, ik ook…, behalve de crow guards. Volgens mij was ie zonder nog beter gelukt.