Ook hier een dubbele NA. 2 Vostoks in 2 dagen.

Ook hier zijn de afgelopen dagen 2 nieuwe aanwinsten verschenen die ik graag even aan jullie voor wil stellen.
Enkele dagen geleden zat ik 's avonds tijdens de drukke bankzaken wat doelloos door marktplaats te scrollen, toen daar in een keer de rode versie langskwam van de gele Vostok die ik op dat moment droeg.
Zag er goed uit op de foto’s prijs was wat hoog naar m’n zin maar bieden naar je eigen zin kan altijd, Toch?
Zo gezegd, zo gedaan, en vervolgens hoor je 4 dagen nix. 5 dagen nix. Dus dat gaat ie niet worden.

Je kijkt weer eens wat rond op marktplaats, en plots is daar een heel elegant dressertje.
Dat zou nou net iets voor mij zijn.
Maar hé, wacht eens even . Is dat niet dat dingetje waar @BroederBill even geleden iets over vroeg in het russendraadje?
Vergeleken, Er zaten bij de vraag van Bill toch echt andere foto’s dan bij de advertentie, maar toch.
Bill een berichtje gestuurd, als antwoord gehad., Go for it ,een bod gedaan , en 3 minuten later was ik de trotse eigenaar van een heuse Vostok dresser.
Bescheiden 38mm
Superdun handwindertje
Kroon op 2
Meteen mijn eerste met de kroon niet op 3
Kleine seconde tussen de 8 en de 9
Meteen mijn eerste met een kleine seconde
Dus ja, best wel blij mee.
Wat foto’s.

Maarrr, terwijl ik kijk wanneer ik m’n pakje kon verwachten, komt er een berichtje binnen op m’n marktplaats account.
Eddie, het is goed ik accepteer je bod voor m’n rode Vostok.
OK, das dan mooi, dan laat die ook maar komen dan.
Nog eens goed de foto’s bij de advertentie bekeken.
Inderdaad ook een no dat, dus gewoon precies dezelfde versie als m’n gele.
Originele stalen band erbij, en, als neusje van de pret, op een Originele rood rubberen Vostok band gezet.
En die arriveerde dus, na gisteren m’n dressertje van hierboven, vanmiddag in huize Eddiel.
Ook een paar foto’s.

En dan nog een paar foto’s van de gezusters samen, en dan is het wel genoeg.

Bedankt voor het kijken.

31 likes

2 leuke aanwinsten heb je daar! :grin:

2 likes

kleurrijk , heel fraai stel. (de dresser ook) :ok_hand: :+1:

2 likes

Heel mooie Vostoks! Ben benieuwd welke je morgen draagt.

3 likes

Leuk man! Mooi setje heb je te pakken :+1::+1:

2 likes

Alletwee.
Morgen vanaf de ochtend de rode,
vroeg op de avond een etentje,
Dan dus de dresser.

3 likes

:sweat_smile::sweat_smile: Dat is dan ook weer geregeld.

2 likes

Ha Eddie, Ik had al zo’n vermoeden! Ander platform, zelfde Maarten. Nogmaals veel plezier van de dresser!

2 likes

Leuk , proficiat

1 like

Dank je wel Maarten.
Hartstikke blij mee man. nogmaals bedankt.

2 likes

Mooie aanwinsten hoor :+1:t2:. Kleurrijke toevoeging die rode. Mooie en scherpe foto’s. Geniet van je aanwinsten

2 likes

Mooie aanwinsten zeg! Veel draagplezier gewenst.

2 likes

Goede man Maarten, blij dat hij bij Eddie terecht is gekomen. Het bandje op de rode is erg mooi.

4 likes

Nou nou die zijn echt toppie. :star_struck:
Veel plezier ermee en dat je ze maar veel en in goede gezondheid mag dragen en verslijten…

2 likes

Goed bezig Eddie! De geel - rode set is ook prachtig!
En netjes gehandeld over die dresser. Volgens mij dezelfde, maar kan me vergissen.
Veel draag plezier!

3 likes

Hoi Eddie, leuk gescoord zou ik zeggen en altijd verstandig om Bill te raadplegen als het om Russen gaat. Natuurlijk gefeliciteerd met je Vostoks en veel draagplezier. Met die gele en de rode kom je de zomer wel door, echt zomerse Vostoks :ok_hand: :+1:

2 likes

Geweldig! Twee heel mooie Vostoks! Veel draag plezier!

2 likes

Klopt helemaal. Ik zag bij de Marktplaats review van Maarten al dat jij hem kende.

Wow, das lief, dank je wel Bill.

Klopt, vind ik ook. Gevolg is wel dat ik nu met 2 hartstikke mooie, solide stalen banden zit, die waarschijnlijk nooit gebruikt zullen worden. Zowel van de rode, als van de gele.
Als dat het ergste is dat me gaat overkomen, is er overheen te komen :wink:

Veel draagplezier

1 like