Ook ik heb het Seiko virus te pakken

Da’s een hele fraaie Tom. Ben al benieuwd naar de foto’s.

Gr. Patrick

Ik ben al jaren “aangetast” door het Seiko virus.
Een van mijn eerste “echte” horloges in mijn jeugd was een Seiko Sports 100 chrono.
Mijn laatste aanwinst is de SNJ011P2 die ik alleen even af gedaan heb om bij de meeting een Duits / Zwitsers mechanisch horloge om te hebben.

De SNJ011P2 is duidelijk afleesbaar, 100 meter waterdicht, saffierglas, gunmetal coatingen een goed passende leren band. + tal van functies verborgen onder de wijzerplaat. Kijk maar eens bij de afbeeldingen op Google.

Uiteraard blijft er, ook op Seiko gebied, altijd iets te dromen over.
SBDB001 Pas dezelfde Google truc maar weer toe en je ziet (mijn mening) een fantastische Spring Drive Marinemaster GMT Professional (3x woord waarde) die erg hoog op mijn verlanglijstje staat.
Titanium met de looks van edelstaal, mooie uurwerktechniek, 600 meter waterdicht een ware pro.

Ik ben blij dat ik het virus heb!

Ik ben al jaren “aangetast” door het Seiko virus.
Een van mijn eerste “echte” horloges in mijn jeugd was een Seiko Sports 100 chrono.
Mijn laatste aanwinst is de SNJ011P2 die ik alleen even af gedaan heb om bij de meeting een Duits / Zwitsers mechanisch horloge om te hebben.

De SNJ011P2 is duidelijk afleesbaar, 100 meter waterdicht, saffierglas, gunmetal coatingen een goed passende leren band. + tal van functies verborgen onder de wijzerplaat. Kijk maar eens bij de afbeeldingen op Google.

Uiteraard blijft er, ook op Seiko gebied, altijd iets te dromen over.
SBDB001 Pas dezelfde Google truc maar weer toe en je ziet (mijn mening) een fantastische Spring Drive Marinemaster GMT Professional (3x woord waarde) die erg hoog op mijn verlanglijstje staat.
Titanium met de looks van edelstaal, mooie uurwerktechniek, 600 meter waterdicht een ware pro.

Ik ben blij dat ik het virus heb!

Gefeliciteerd tom, prachtklok!
Maareh…nu jij dat seiko virus hebt, blijft die dame zekers plakken? :smiley:

Yaffle

Mooi klok, icm zwarte plaat en zwarte band.
Raar dat het ineens zo hit is.

Even een snelle foto …

De lunette is 2 a 3 mm groter bij de Samurai, die ook 1 a 2 mm dikker is, verder is de kast van de 007 wat afgeronder, de Samurai is vrij vierkant. Echter om de pols is er weinig verschil te merken. Zoek je wat groters, kijk dan eens of je een 6105-8110 te pakken kunt krijgen …

De lunette bij deze is net zo groot als bij de 007, echter de kast is aanzienlijk groter.

Suc6,

Ruud

Dit is geen SEIKO maar weer 1 die er op lijkt, nah klein beetje dan.

Ook n stoere duiker van MARATHON

http://www.marathonwatch.com/cgi-bin/showproduct.cgi?product=WW194007

Kreeg vanmiddag een bevestiging van FEDEX!!!
Verkoper had hem dus toch via fedex verstuurd, hoewel ik hier niet om had gevraagd.
Hij gaf aan dat het niet kon een gewoon pakketje verzekerd naar Nederland te sturen, hij vond dit risico te groot.
Hij heeft dus op zijn eigen rekening de Fedex betaald.

Zal nu wel BTW moeten betalen, maar hij heeft iig een lagere waarde op het pakketje vermeld.

Een voordeel, hij is er nu woensdag al.