Ook ik moet eraan geloven

Hallo allen,

Ik ben nog niet zo heel lang lid van dit forum, maar k heb in die korte tijd al heel wat moois voorbij zien komen. Ook een heleboel Seiko’s.
Er word gezegd dat er een zogenaamd “Seiko virus” is.
Ik wilde er niks van geloven maar ook ik ben door het virus te geveld.
Mijn volgende aan koop gaat een Seiko worden, en wel de wel bekende Seiko monster.
Ik wil graag de SKX779K.
Mijn vraag is of dit type nog te koop is en waar of hoe ik eraan kan komen.
Ik heb me lang verzet maar kon me niet meer tegen de drang verzetten.

Alvast bedankt!!

Grt, Martin

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/overige-accessoires/m632182747-horloge-seiko-monster.html

Geen idee vwb betrouwbaarheid verkoper etc.

deze?

http://www.creationwatches.com/products/seiko-divers-60/seiko-divers-automatic-black-monster-skx779k-skx779-mens-watch-1106.html

Overigens, welkom

Je kunt natuurlijk ook bij “monsterwatches” informeren

Groet
Herman

Martin,

Goede keus,maar ik zou het bij Rob van Monsterwatches.nl bestellen.Betrouwbaar en goede service en een groot assortiment Seiko horloge’s.

Mvg

Stefan

Altijd bij Rob van Monsterwatches.nl bestelleen. Super betrouwbaar.

Menno

thieuster Schreef:

Altijd bij Rob van Monsterwatches.nl bestelleen.
Super betrouwbaar.

Menno

Juist, en nergens anders.

Rob van Monsterwatches.nl is een erg goed en betrouwbaar adres om seiko’s te kopen.

Heb mijn sieko black monster daar ook vandaan en ben er erg tevredne over. Alleen sloot de sluit de sluiting niet zo strak meer. Op de rikketik even navraag gedaan of ik een nieuwe sluiting kon bestellen. Hij heeft er ter plekke een soortgelijke sluiting opgezet. Koste me niks, was gewoon service.

Black monster is een beetje mijn werkpaard. Heb heb bijna altijd om en draagt ondanks zijn forse gewicht van 160 gram zeer prettig(op staal).

Bedankt!! Maar ik heb het liefst een nieuwe.

Grt, Martin

Martin84 Schreef:

Bedankt!! Maar ik heb het liefst een nieuwe.

Grt, Martin

Robbie409 (zijn nick hier) heeft alleen nieuwe!

Menno

Top keuze, monsterwatches is een goed adres.

Tja… je ziet het al. robbie409/monsterwatches.nl/rob is hier erg geliefd. Hij maakt de leukste dingen, voor een schappelijke prijs en levert uitstekende service. Mijn Monster had ik al lang voordat ik op 't forum kwam, maar heb em bij Rob laten modificeren. Dat kan ook nog eens bij hem.

Hier het “onzichtbare” resultaat

Ik bedoelde de marktplaats aanbieding.:wink:

Gewoon bij Rob “M” ik heb er al 9 klokkie’s vandaan, best men in town.(tu):~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~ niet verder zoeken.