Ik kijk hier al een poosje met veel plezier rond en heb vandaag mijn eerste berichtje geplaatst. Dus ook tijd om me voor te stellen.
Vond horloges altijd al leuk maar pas na de aanschaf van mijn SKX007J ben ik echt enthousiast geworden, en zijn er meer automaten bijgekomen. Er valt nog veel voor mij te ontdekken hier en vermoed dat de collectie flink gaat groeien. Hier nog een plaatje van mijn laatste aanschaf (hoop dat die het doet )
Van harte welkom hier op dit leuke forum , en wees gerust, de collectie zal inderdaad groeien, de horloge passie kan nogal verslavend zijn groeten Luce
Dat klopt @Luce , ik hoopte dat ik er met mijn laatste aanwinst even vanaf was maar het begint nu weer te kriebelen, al zal ik lang mogen krabben voor een GS
Welkom op het forum.
Een hoop verschillende meningen hier maar de skx007 wordt volgens mij door bijna iedereen wel gerespecteerd.
Heb je die bezel van een derde partij? De kleuren lijken een beetje vreemd. Of zie ik dat verkeerd
Foto is niet van mijn SKX maar van een 7002 Pepsi, een 2e handsje uit 92 en waarschijnlijk origineel. Alhoewel ik twijfel over de wijzers, die hebben nog heel veel lume. Mijn SKX is een 007 met een Miltat Endmill band. Die zal ik vast nog wel een keer posten.