Na op relatief jonge leeftijd (ik geloof 12-13) al een soort horloge-fetisj te hebben ontwikkeld viel toen ik 21 lentes jong was mijn oog op de omega seamaster 300m met een blue dial.
Dit was het moment dat ik net begonnen was met werken en ik ineens de beschikking kreeg over wat meer financiële middelen, en tevens ineens een cash-boost had omdat ik van een eigen auto naar een leaseauto ging. Deze eigen auto betrof een Lexus IS200 uit 2002, een erfstuk van mijn opa.
Het moment dat ik op het punt stond om tot aanschaf over te gaan, kocht ik echter net samen met mijn vriendin ons huis, waardoor de aanschaf er op dat moment niet in zat.
De liefde voor Omega is echter nooit verloren gegaan, en nu staat voor komende zomer een bruiloft op de planning. Ondanks dat het niet “heurt” om een horloge te dragen is het toch weer gaan kriebelen om opzoek te gaan naar wat moois. Nu is met een aantal leeftijdsjaren en een aantal goedkopere diver-horloges verder toch ook een vintage horloge gaan kriebelen. Na online uren afgespeurd te hebben naar omega seamasters, de villes en met name (Pie-pan) Constellations, kwam ik op dit forum terecht.
Na een redelijke tijd rondgekeken te hebben zonder een account, heb ik inmiddels toch maar een account aangemaakt om ook te kunnen posten!
Hopelijk kan ik mijn zoektocht verder uitbreiden op dit forum en hoop ik in de nabije toekomst ook te beschikken over eye-candy voor om de pols!
Had stiekem al wat zitten kijken inderdaad!
Nog niet echt een vintage omega voorbij zien komen, maar ik werp geregeld even een schuin oog op de markt inderdaad