Ook ik zal mezelf even introduceren

Beste leden,

Ik heb me vorige week aangemeld voor dit mooie forum en sindsdien zijn er een aantallen interessante gesprekken voorbij gekomen. Er is veel kennis aanwezig hier en ik hoop veel van u te kunnen leren.
Mijn naam is Joshua, 24 jaar oud en sinds 5 jaar bezig met horloges. Mijn eerste horloge was een Seiko SRP701K1, maar vanwege de maat en mijn kleinere pols staat die momenteel te koop om plaats te maken voor een kleiner model. Een jaar daarna kocht ik een vintage Kienzle die al een stuk kleiner was en beter bij mij paste. Een tijd later begon het weer te kriebelen en vond ik het tijd om een duikhorloge aan mijn collectie toe te voegen. Na lang getwijfeld te hebben tussen de Orient Ray en de SKX007, heb ik er toch voor gekozen om voor de SKX te gaan. Op het moment heb ik een mooi bedrag gespaard voor een volgende aankoop. Welk horloge dat gaat worden weet ik nog niet, maar ik denk dat ik hier een hoop inspiratie op kan doen. Bijgevoegd de foto’s van mij huidige collectie.

De SRP701K1

De vintage Kienzle

De SKX007

40 likes

Welkom Joshua! Veel plezier hier.

1 like

Welkom op het Horloge Forum, veel plezier hier!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom, ik ben de forumgek die een hekel heeft aan het woord " collectie" , en in het bijzonder als het minder dan 100 horloges betr.:sunglasses:

1 like

Haha oke excuus

Welkom bij de club.

1 like

Welkom.:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Joshua op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Ik wens je heel veel plezier toe hier en nog zeer veel mooie horloges!:+1::wink:

1 like

Welkom Joshua!:+1:

1 like

Beste Joshua,
welkom op HF!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier op het forum!:raised_hands:

1 like

You’re my man. :sunglasses:

1 like

Welkom :smile:

1 like

Welkom @JoshuavGils!
Mooie collectie heb je al!

1 like

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like