Ook maar eens voorstellen.

Beste Mensen van het Horlogeforum.
Ik ben Casper 22 jaar jong…
Ben eigenlijk ene jaar of 4 geleden besmet geraakt met wat ze hier omschrijven als "het Horlogevirus"
Toen ik eind 2014 begon met werken heb ik van mijn eerste Loonstrookje een Casio G shock GA110-1BER gekocht. Samen met mijn Moeder in de Bijenkorf en ik voelde me toen echt een paar dagen lang zo blij als een klein kind.:grin:. Het Horloge is flink afgetuigd als mijn werkhorloge.


Ik heb een Jaar geleden ook een EF-552-1AVEF gekocht.
Ik vind het mooi om artikelen te lezen over horloges. Waar ze zijn gedragen en vooral over hoe Precies alles in elkaar zit.
Brengt mij meteen bij mijn Hobby. Auto’s. En vooral rondjes rijden en mooie Foto’s maken op de Nürburgring-Nordschleife en andere Circuits.

Ik zal hier niet erg actief zijn oo het Forum. Maar ik ben wel opzoek naar een specifiek Horloge. Daarvoor zal ik een apart topic aanmaken zodra ik iets kan plaatsen in de Horlogemarkt.

Groeten.
Casper.

8 likes

Welkom Casper 22,

Dit is een catch 22 :wink:

1 like

Welkom Casper en veel plezier op het forum!

Welkom

Welkom Casper,

Als je wel actief ben op het forum dan heb je snel ook toegang tot het off-topic gedeelte. Daar praten we ook over auto’s en fotografie. En er zitten hier wat liefhebbers op het forum! Dus ik zou toch stiekem lekker mee doen hier.
Overigens heb ik via het horlogeforum een leuk dagje rijden in onderstaande gewonnen.

2 likes

Welkom !

Welkom :grin:

Mijn beste,

Casper, van harte welkom binnen de gelederen van dit veelzijdige HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom

Van harte welkom :clap:

image

Welcome, enjoy!!

Welkom Casper!

Welkom👍

Welkom Casper!

@Schoen: Ja hoor, nog een deelnemer! :sunglasses::+1:

1 like

Welkom!

Welkom hier.

Dat er lieden zijn op deze apenrots die zich zo uitdrukken hoeft niet te betekenen dat je in deze middelmatigheid mee moet gaan.

Zoals het heurt! Het zijn sieraden danwel gebruiksvoorwerpen, en als fan van wabi-sabi houd ik zelf van goed gebruikte sieraden.

1 like

Welkom :facepunch:t5:

Welkom Casper!:facepunch:

Casper van harte welkom op het forum, wens je veel leesplezier.