Ook maar eens voorstellen

Welkom hier, en mooi horloge!

Welkom! :smiley:

Welkom!

Toch één van m’n favoriete moon phase horloges. De Teutonia IV Blue Moon.

3 likes

Welkom hier Mark! Die 41mm lekker houden, misschien ander (rubber) bandje er op zodat je kunt wisselen met die nieuwe. En als er een bijzonder verhaal achter zit; dan zeker niet wegdoen.

Welkom Mark

Welkom Mark. Mooie seamaster heb je

Welkom :hugs:!

Heel mooi, eigenlijk precies wat ik zoek

1 like

Via je werk? :face_with_monocle:
Je hebt precies hetzelfde horloge gekocht?

Anyhow… Welkom Mark!

Welkom op HF, Mark!
Ja, weet je, zo’n moonphase dresser, dat vind ik altijd van die brave-oudere-herenhorloges. :grin:

Jij bent 35, man. In de bloei van je leven. Ik zou lekker voor een vette chrono gaan. TAG Heuer heeft op Watches & Wonders een bijzonder fraaie nieuwe Carrera chrono gepresenteerd, in een heel mooie 39mm, met het nieuwe in-house TH20-00 uurwerk, met 80 uur gangreserve en het horloge is ook nog 100m WR. Dus gewoon een lekker praktisch horloge, van het merk dat aan de wieg stond van de automatische chrono.

Is toch veel cooler?! :sunglasses:

3 likes

Welkom!

:drooling_face: @TagEd die is idd erggggg mooi

1 like

Da’s het probleem met veel chronografen. Ze zijn vet. Maar eerlijk is eerlijk: Een maanfase zoals die Mühle op een canvas bandje gaat prima met een polo en een spijkerbroek, terwijl de gemiddelde sportieve chronograaf gewoon niet met een overhemd, jasje of pak kan.

Ik zou zeggen dat een dresswatch veelzijdiger is. Ik denk ook dat bravere heren niet braver lijken omwille van het horloge, maar eerder om de verdere stijl. Het horloge is daar niet bepalend in. :slight_smile:

Mooie wat aanweziger kast met een nautisch thema en een aparte zijkant met verticaal brushwerk, deze gaat lekker aanwezig zijn om de pols wegens het all dial ontwerp, hij is maar 39 x 11,8mm groot, wat een prima sportieve maat is voor een maanfase, en hij breekt het budget een stuk minder dan een nije Carrera:

Zelfs 100m waterdicht met schroefkroon, kun je rustig mee op vakantie. :slight_smile:

Welkom!

Welkom op HF Mark. Kijk voor een mooie Moonphase ook eens op de site van Longines :+1:t2:

Welkom op het forum, Mark!

Welkom, mooie duiker!

Van harte welkom!

:wave:

welkom!