Welkom! Wel oppassen dat je straks geen doos moet gaan kopen om al je horloges in op te bergen
Welkom hier.
Welkom op HF Mark en veel plezier hier gewenst! Momenteel draag je toch echt de mooiste Seamaster (op de blauwe zonder golfjes na😀).
Welkom, Mark! Je Seamaster is prachtig. Je hebt 'm gekocht bij de geboorte van je eerste. Mijn advies: absoluut niet wegdoen, krijg je spijt van. Bouw de collectie lekker uit! Have fun!
Welkom Mark op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom Mark, een horloge kopen in relatie met een voor jouw belangrijk moment in je leven vind ik zelf het mooiste wat er is.
Bedankt allemaal, zodra de nieuwe binnen is zal ik ze is naast elkaar leggen en dan volgt de NA vanzelf
Welkom op het forum! Mooie Seamaster met een verhaal, niet zonde om weg te doen? Hoe dan veel plezier op het forum
Welkom hier bij HF !
Waarom zo’n lange wacht tijd?
Van harte welkom op het forum je kent het al langer dan ikzelf lees ik .Veel plezier verder met de uitbouw van je verzameling !
Welkom Mark
welkom Mark! Mooie Omega!
Welkom op dit leuke forum Mark, wens je natuurlijk veel plezier hier .
Wat betreft je Tudors, zou ik echt die eerste houden die je hebt gekocht bij de geboorte van je eerste kind. Die moet dan toch heel bijzonder zijn. Lekker die nieuwe verkopen en dan een dresser kopen.
.
Lekker @TagEd , wrijf het er nog maar eens dat ik een oude knar ben -
P.S
Ook ik moet er maar eens aan geloven, een horloge met moon phase en datum en 10 atm. Budget tussen de €1500-€2000 daar er nog het e.e.a aankomt. Dus ook voor mij tips welkom