Ook maar eens voorstellen

Hallo mensen,
Nadat ik ongeveer 2 jaar aan het meelezen ben, lijkt het me leuk om me voor te stellen. Ik ben dus timmertje, 28 jaar oud en een vrouw :blush:. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik informatie zocht over een zakhorloge dat ik van mijn opa heb gekregen. Die staat ondertussen mooi onder een glazen stolpje.
Tja en toen begon het eigenlijk een beetje. Ik vond het toch allemaal wel heel interessant wat er op het forum stond en dacht: Ach, ik kan ook wel een keer bij de juwelier langs, kijken of er iets leuks bij zit.
En toen liep ik tegen de seiko sportura lady aan en ik was meteen verliefd, die moest ik hebben! Dus gelijk maar meegenomen


Alleen stond het bandje me niet zo aan, ik ben niet zo van de bling-bling zeg maarā€¦ Dus ondertussen hebben er al veel verschillende bandjes opgezeten

en nog een leren oranje bandje en verschillende bruine bandenā€¦ Maar daar bleef het niet bij want een poosje later kwam ik deze tegen op de site van rob. Een mooi seiko 5je

Daarna nog zoā€™n zelfde besteld voor mijn moeder, want ik was hem elke keer kwijt :wink:
Toen kwam deze, toch wel de mooiste die ik heb nu de longines hydroconquest

Misschien vrij groot voor mijn dunne pols, maar ik kon hem niet weerstaan en volgens mij kan het prima voor een vrouw.
Alles bij elkaar plus nog een aeromatic:

En sinds kort nog een deep blue die ik geweldig vond omdat ik gek ben op geel:

Nou dat was hem wel, ik hoop dat alle fotoā€™s het doen. Op het moment begint het weer een beetje te kriebelen, ik zou heel graag nog een keer een meistersinger toevoegen aan mā€™n horlogekistje, dus wie weetā€¦
Bedankt voor het lezen en geniet van jullie weekend! Groetjes!

24 likes

Welkom! Prachtig die Longines, kan inderdaad prima. Andere horloges is ook niks mis mee trouwens. Zijn niet direct heel vrouwelijke horloges, maar ik vind het gaaf.

Mooie verzameling, velen zijn toch niet direct echte vrouwenhorloges. Er lijkt een lichte voorkeur voor de duikers te zijn? :wink:

Van harte welkom. Hele leuke intro en stoer die Longines! Die gele DB is voor dit weer ook perfect. Veel lees en kijkplezier verder.

Bedankt! Het zijn niet de typische vrouwenhorloges die in de mode zijn nee, die vind ik ook echt niet mooi, het moet wel een beetje stoer vind ik. Toch zijn de witte seiko en de deep blue maar 36mm, wel meer een vrouwenmaat vind ik. Alleen de longines zullen de meesten misschien als een echt herenhorloge beschouwen. Maarja, hij is zo mooooooi :blush:

Welkom!

En kwam formaat, oversized mag dan (voor zo ver ik weet) n beetje uit zijn, maar ach, als jij t maar mooi vind. Er zijn ook heren met n 36 of 38mm klokje.

Welkom!
Leuk hoor een dame in ons midden, en je hebt al een leuke collectie opgebouwdā€¦
grtz Leon

Welkom!

Je hebt al eem leuke collectie opgebouwd

Ik vind het geweldig hoor zoā€™n longines duiker bij een dame.

Welkom en veel plezier!

gr, HJR

Mijn vrouw is (helaas) niet zo van de (grote)horloges, voor haar heb ik een poosje terug een Omega seamaster aangeschaft, en daar is ze toch wel content mee,

Bedankt voor de leuke reacties! En daā€™s een mooie omega zeg!

Mijn beste,

Van harte welkom Timmertje bij dit energieke, sympathieke en vooral ook pleante HorlogeForum!!
Een forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes,
met fierheid wordt uitgedragen!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom!

Mooie collectie hoor :thumbsup:

Welkom!
Leuke collectie en die Longines knalt er idd uit :+1:

Toffe collectie!!! Ik vind de Deep Blue er uit knallenšŸ‘

Bedankt allen. Die Deep Blue knalt ook echt ja! Is op de foto niet zo goed te zien, maar het is best wel een felle kleur geel. ā€œJe moet er van houdenā€ hoor ik vaak, haha!

1 like

Welkom op het forum! Leuk weer een dame erbij. Mooie collectie ook!

Heel leuk om je collectie te zien. Maar waar is nou je foto van het horloge dat je van je opa kreeg?

Verder vind ik het helemaal prima als vrouwen mannenhorloges dragen.
En die gele staat je geweldig.

Bedankt! Dat horloge van mā€™n opa is een zakhorloge, ik kon er zo gauw geen foto van vinden. Ik zal er straks even 1 van maken.

Welkom! Mooie collectie!