Ook maar eens voorstellen

Hoi Iedereen,

Ik volg dit forum al een aantal jaren. Eerst onder een andere naam (davyd) maar dat wachtwoord was ik kwijt. Ik heb in de loop der tijd mijn colectie een beetje uitgebreid en reageer ook wel eens wat meer op draadjes. Dus vond ik t tijd om me zelf ook eens voor te stellen. Ik woon in noord oost Brabant. En ik ben stukadoor van beroep. Dus ik heb overdag nooit 1 van mijn horloges aan ivm t vies worden daarvan.
Hier alles bij elkaar van links naar rechts: Longines, Camel, Breitling, Zeno.

Longines Hydroconquest met stalen bezel 39mm 08 automaat eta 2824 [img]http://i388.photobucket.com/albums/oo325/davy_041/IMGP0258.jpg[/img] Camel multificion 38mm96 zonder batery eta quartz
]
Breitling Transocean superquartz 41mm 01 eta quartz [img]http://i388.photobucket.com/albums/oo325/davy_041/IMGP0255.jpg[/img] Zeno Oversized 47,5mm04 Die overgins te koop staat. fhf96/4 handopwinder

Mig klok

Alles is met papieren behalve de mig klok.
Ik vind t wel leuk om een wisselende colectie te hebben. Dus vandaar dat ik ooit wat aankoop of verkoop of ruil.

Groetjes Davy

Mooie klokjes (tu)
Welkom op het horlogeforum.
Groet. Chris

Altijd gezellig, nog een Brabander.

Mooie horloges, en die mig klok vind ik geweldig!!!

Groete.

Poul

Mooie binnenkomer! Dat zijn een paar fraaie horloges.

Welkom en veel plezier hier.

Groeten,

Martin

Welkom Davy, op dit forum.
Prachtige klokken,vooral die Breitling,maar de anderen mogen er ook zijn.
groeten
Jack

die mig is idd apart

die rode knop, is dat de zelfvernietiger :smiley:

Welkom op het forum! Mooie horloges heb je. De HydroConquest is toch wel m’n favoriet.

Welkom Davy,

Die Mig klok moet je natuurlijk wel op een Nato dragen! :wink:

Groet,
Werner

Haha idd maar dan wel om je hals. Die is echt zwaar voor zijn grote.:smiley:

Welkom op dit forum. Ik ga voor de Mig-klok(tu). Maar ja, ik ben dan ook wat meer van de vintage hoek van dit forum.

Kijk, zó kom je hier binnen! (tu) Mooie horloges, en ook die Mig-boordklok mag er zijn.
Enne… welkom! :slight_smile:

Welkom op het forum, tenminste actief.

En over die Migklok kan ik niets zinnigs MEER zeggen :smiley:

De rest van het oestel ligt in de tuin als speelgoed voor de kids?