Dag horlogeliefhebbers. Ik ben Bart, 26 jaar en sinds anderhalf jaar echt helemaal gek van alles wat maar met horloges te maken heeft (dus ook veel horlogeforum lezen). Dit begon indertijd met de welbekende Invicta van iBood en is intussen al uitgegroeid tot een collectie van 15 horloges. Hieronder een kleine selectie foto´s van een paar horloges:
Das mooi, weer een horloge gek erbij! welkom op dit verslavende forum waar je veel kan leren! Enne prima collectie hoor! Met vriendelijke groet, patrick.
Van harte welkom! Dat is een goede binnenkomer zeg! Mooie horloges. Vooral die Fabre-Leuba vind ik erg mooi. Juist ook leuk dat het een horloge is wat je normaal gesproken niet zo gauw tegenkomt hier.
Favre Leuba!!! topper!! als het goed is het het een na oudste geregistreerde horloge merk ter wereld.
Ik heb jaren geleden voor mijn vrouw ook een dames Favre Leuba gekocht die zij nog steeds met heel veel plezier draagt, een bijzonder merk wat echt in de lijn met Omega en Baume en Mercier past(tu) fijne en toch exclusieve klokken als het goed is was Jos verstappen de Ambassadeur voor Favre Leuba jaren geleden.Succes met je mooie collectie.(tu)