Ook maar even voorstellen dan... [plaatjes!]

Dag horlogeliefhebbers. Ik ben Bart, 26 jaar en sinds anderhalf jaar echt helemaal gek van alles wat maar met horloges te maken heeft (dus ook veel horlogeforum lezen). Dit begon indertijd met de welbekende Invicta van iBood en is intussen al uitgegroeid tot een collectie van 15 horloges. Hieronder een kleine selectie foto´s van een paar horloges:

Seiko Velatura Yachting Timer:

Victorinox Infantry Vintage Jubilee Edition:

Roamer La Grande:

Roamer Skeleton

Glycine Airman Chrono 08 Limited Edition:

Ook erg fraai met een NATO:

En mijn laatste aanwinst, de Favre-Leuba Mercury Big Date:

Ik zal binnenkort proberen wat betere foto´s te maken en nog wat meer leuke horloges te laten zien.

Groeten!

Welkom! Wat een mooie diverse collectie. De Glycine is super en volgens mij is dit de eerste Favre Leuba die ik op het forum heb gezien.

Welkom…je hebt een prachtige collectie…

Welkom.
Een fraaie collectie heb je al.
Veel plezier op dit forum.

Das mooi, weer een horloge gek erbij! :slight_smile: welkom op dit verslavende forum waar je veel kan leren! Enne prima collectie hoor! Met vriendelijke groet, patrick.

top, die glycine is vet! en de Favre mag er ook zeker zijn! Welkom hier!

Indrukwekkende collectie in anderhalf jaar. Je bent zeker niet getrouwd?! :slight_smile:

Serieus mooie horloges. Bijna allemaal mijn smaak.

Kijk, weer een Airman in de familie.
En nog een hele mooie ook!
Welkom op het forum :slight_smile:

Welkom (tu)

Mooie horloges hoor, vooral de Velatura, Favre en Glycine! :wink:

Welkom, veel lees en postplezier!!

Leuk om weer een collectie te zien met veel diversiteit.

welkom! enne… je bent goed bezig en dat in 1,5 jaar? (tu)
Fraaie klokjes.

groet,
Arno

Welkom!
1984 :)-D

En nu al een fraaie collectie. Erg toffe Victorinox zeg! (tu)

Vooruit dan maar, weer een gek erbij :smiley:

Wel een gek met een bijzonder goede smaak. :~

Welkom !

geen slechte collectie in anderhalf jaar tijd. :slight_smile:

Welkom, die Favre-Leuba is een mooi horloge zeg!

Harwge!! Die Airman ::o

Van harte welkom! Dat is een goede binnenkomer zeg! Mooie horloges. Vooral die Fabre-Leuba vind ik erg mooi. Juist ook leuk dat het een horloge is wat je normaal gesproken niet zo gauw tegenkomt hier.

Wow. Die Glycine en Favre Leuba. Erg mooi

Welkom hier

Hans

Welkom en knappe collectie in anderhalf jaar tijd. (tu)
Veel lees- en postplezier.

Favre Leuba!!! topper!! als het goed is het het een na oudste geregistreerde horloge merk ter wereld.

Ik heb jaren geleden voor mijn vrouw ook een dames Favre Leuba gekocht die zij nog steeds met heel veel plezier draagt, een bijzonder merk wat echt in de lijn met Omega en Baume en Mercier past(tu) fijne en toch exclusieve klokken als het goed is was Jos verstappen de Ambassadeur voor Favre Leuba jaren geleden.Succes met je mooie collectie.(tu)

Gr.