Ik ben hier al een tijd geregistreerd en kijk veel mee. Een typisch forum waar je steeds meer op komt terug kijken. Leuk forum, vooral het feit of iemand een horloge van 100€ of van 1.000€ heeft, overal word enthousiast op gereageerd. Maar nu word het tijd om mij ook eens voor te stellen.
Ik ben Jochen, uit belgië, 41 jaar jong. Altijd al interesse gehad in horloges en klokken. Momenteel heb ik enkel een bulova, pulsar en een invicta. Gezien mijn andere hobby, sledehondensport, slijt ik horloges: water, koude, hondenhaar, hondenbeten, modder… Dus durf er nog niet teveel aan uit te geven. Maar ooit wil ik nog eens een nomos of maurice lacroix. Misschien binnenkort in het blauwe gedeelte: 7 husky’s ruilen voor een horloge😄
Welkom Jochen!
Welkom! Wie weet wat de toekomst je brengt.
Sledehondensport
Die heb ik nog niet gehoord in België… Heb je een foto hoe dit er in dit klimaat uitziet?
Alvast welkom!
Welkom op HF!
Op wielen dus?
Welkom op het horloge forum en veel plezier hier! Overigens heb ik al een Jack Russel😀, 7 Husky’s erbij vind mijn vrouw misschien wel leuk, maar ik vind dat iets teveel van het goede😀.
Welkom! Mooie hobbie’s!
Welkom! Mooie hobby’s! Voor duurzaamheid: kies een G-shock. Vet gaaf.
Welkom
Welkom!
Dat hebben we nog niet in de markt gehad
Veel plezier op HF en wat een leuke aparte hobby heb je!
Welkom hier.
En voor je andere hobby is een G-shock mss een idee. Die kunnen wel wat hebben.
Nou, als de leidster erbij hoort.
Nah, krijg ik thuis de handen niet voor op elkaar.
Welkom Jochen en veel plezier op het forum. Gave andere hobby heb je btw, is dat in België goed te beoefenen?
In het blauwe gedeelte staan en paar spotgoedkope Maurice Lacroix horloges aangeboden door mij mocht u interesse hebben…
Jochen, welkom op HF!
Mijn beste,
Van harte welkom Jochem, binnen de gelederen van dit gezaghebbende HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom hier!
Van harte welkom!
Welkom Jochen!
Welkom en klinkt alsof je een G shock nodig hebt…