Ook maar even voorstellen

van harte welkom :clap:

1 like

Oh toch nog wel bezig? Ik meen ergens meegekregen te hebben dat Rie tegenwoordig tussen de Poljots en de Raketa’s woont en weinig meer met muziek bezig is.

Maar hier idd ook geen Facebook :slight_smile:

Hallo Bruis,

Mooie horloges heb je daar. Ik ben eigenlijk net zo nieuw op dit forum als jij, maar weet niet of het de bedoeling is om je zo uitgebreid voor te stellen zoals jij dat hebt gedaan. Ik bied bij voorbaat mijn excuses aan de anderen voor mijn anonieme toegang tot dit forum.

1 like

[quote=“Nozomi, post:23, topic:164795”]
Mooie horloges heb je daar. Ik ben eigenlijk net zo nieuw op dit forum als jij, maar weet niet of het de bedoeling is om je zo uitgebreid voor te stellen zoals jij dat hebt gedaan. Ik bied bij voorbaat mijn excuses aan de anderen voor mijn anonieme toegang tot dit forum.
[/quote]Ook welkom dan! :slight_smile:
En vast niet hoor, ik heb alleen m’n roeping gemist, romans gaan me goed af :wink:

Volgens mij is het op Facebook een beetje doodgebloed hoor, paar jaar terug. Maar veel pareltjes heb ik wel opgeslagen op de harde schijf!

1 like

Idem hier :slight_smile: Heb er 2 TB aparte ruimte voor in m’n NAS, Resident Advisor 0 t/m 350 ofzo staat er ook. Binnenkort maar eens over verder babbelen!

1 like

Bruis, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Kekke verzameling. Welkom!

1 like

Welkom op HF, mooie collectie en een mooi wenslijstje😀. Hamilton en Oris, zeer fraai.
Veel plezier hier!

1 like

Welkom en dat is een hele mooie Oris!!

1 like

Welkom hier ! en dat is inderdaad een hele mooie Oris :ok_hand:

1 like

Dank! En jullie bedoelen die uit m’n wensenlijstje hoop ik?
wbcoupe had de blauwe reeds ontmaskerd als een imitatie nl. :slight_smile:

1 like

meen je… dan is het wel een mooie bombast special…

1 like

Leuk enthousiast verhaal en welkom.
Mooie Oris.

1 like

:face_with_monocle: hmmm… de meeste Orissen zijn niet echt mijn ding. Deze vind ik toch wel wat hebben :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:rofl: heerlijk. Ik mag 'm hier niet verkopen geloof ik, dus misschien verloot ik 'm keer ofzo :slight_smile:

Welkom!

1 like

Nou dan houdt ik me aanbevolen voor die loterij. Leuke Bombay special en joh als hij er zo goed uitziet als op de foto en hij loopt goed dan zou ik zeggen geniet er lekker van.

1 like