Hallo allemaal, ik kijk al een heel poosje mee maar nu lijkt me het nu toch wel eens tijd om mezelf kort voor te stellen.
Mijn naam is Patrick en ik kom uit Zuid Holland en ben al sinds heel wat jaartjes met het horloge virus besmet.
Het begon ooit met een pontiac, daarop volgde een Ferrari (mat zwart met goud). Daarna was het een poosje stil op horlogegbied, maar ik weet nog goed het dat ik op een gegeven moment een Immersion in een etalage zag liggen, weet niet meer welk type maar iig met van die vlaggetjes op de wijzerplaat (beetje zoals Corum) en ik was op slag verliefd, uiteindelijk kwam er een Concord Saratoga automaat met power reserve (kado van mij moeder). Ik heb daarna nog een aantal quartz horloges gekocht maar via dit forum weer helemaal verliefd geworden op automaten.
De eerste grote aankoop was begin 2011 - Omega Planet Ocean - wauw vind het echt een hele dikke klok. Daarna sloeg het banden virus toe en voor de PO heb ik nu vier banden (Staal, Rubber Duiker, Leren van Hirsch met klipsluiting en in dember heb ik nog een orignele Omega rubber dressband met clipsluiting gekocht (alleen deze bevalt niet en gaat dus maar weer weg, jammer want vind hem heel mooi:().
Maar mijn honger naar een specifiek merk wewrd steeds groter - Panerai - ik weet niet precies wat maar het virus naar deze werd steeds groter en deze week heb ik de knoop doorgehakt en een PAM390 gekocht, het valt me weer op dat ik heel vaak op mijn horloge kijk maar uiteindelijk niet weet hoe laat het is :D:D en nu dus ook weer op zoek naar banden in 24mm:~
Foto geleend van William
Ik zal binnenkort even wat foto’s maken want foto’s is toch eigenlijk waar het om draait
Groet,
Patrick