Dag horlogeliefhebbers,
Mijn naam is (voorlopig) jerm88, eind twintiger.
Ik ben inmiddels een maandje lid van dit forum. Ben al langer gefascineerd door horloges maar heb nooit de behoefte gehad me er in te verdiepen, tot ik sinds kort wat meer vrije tijd heb en ik op zoek was naar mijn eerste echte horloge is het gaan kriebelen.
Nadat ik goede tips en info gekregen heb van goedwillende forumleden na een topic over mijn zoektocht ben ik maar blijven hangen, en hang ik hier inmiddels dagelijks rond.
Sinds ik lid ben heb ik een mooie Tudor overgenomen van een forumlid, een beetje een impulsaankoop maar ik ben er erg blij. Niet veel later een Seiko presage aangeschaft, welke niet veel draagtijd heeft gehad nog omdat ik uitsluitend tshirts draag momenteel, en hem vooral gekocht heb om hem onder een overhemd te dragen. Verder nog een casio f91, welke een volwaardig lid is van mijn 3 koppige-collectie. Daarnaast heb ik nog een aantal horloges die ik hier niet durf te noemen, de zogenoemde plakmerkjes (zo’n beetje het eerste wat ik hier op het forum geleerd heb).
Ik hoop mijn collectie dit jaar nog uit te breiden met een Bulova Super Seville en een sjieke moonphase. Ook een mooie horlogebox ontbreekt nog met 6 of 8 plekkies. Verder hoop ik nog veel te leren en inspiratie op te doen, en uiteraard mooie kiekjes van prachtige horloges te zien.
Ik heb 0.0 gevoel voor fotografie, verwacht van mij ook geen kiekjes met horloges in bomen, op stenen en miniatuurtreinen etc.
Blijf gezond allen en tot spreeks op dit leuke maar zeer trage forum.