Ook maar even voorstellen

Hoi. Het wordt tijd me ook maar even voor te stellen. Ik ben Eddie, 64 jaar,en ik raak de laatste tijd eigenlijk ongemerkt steeds meer in horloges geïnteresseerd. Hierbij vast een paar plaatjes van een paar klokjes van mij waarbij ik meteen wil stellen dat de pulsar misschien wel meteen het meest mishandelde horloge van het hele forum is.23 jaar tijdens mijn werk gedragen.(bouw,transport)en nog steeds op de seconde nauwkeurig,terwijl hij misschien wel meer nieuwe glaasjes gehad heeft dan batterijen. De grote zwarte is schijnbaar het horloge van het F16 demoteam van de koninklijke luchtmacht. Daar zou ik trouwens wel wat meer van willen weten,. Verder hoop ik hier nog veel op te kunnen steken over alles wat met horloges te maken heeft. Groet Eddie

26 likes

Welkom en veel plezier op het HF!

Welkom. :+1:

Welkom!

(de foto’s moeten nog ontwikkeld worden? :wink:)

1 like

Welkom

Denk erom hoor, eindelijk weer eens iemand die ouder is dan ik.:smirk::tumbler_glass:

Aha…nog iemand die de betekenis kent van ‘foto’s ontwikkelen’

1 like

De digibeet in mij moet even uitzoeken hoe Ik mijn foto’s bij jullie krijg. Geduld graag.

1 like

Untitled1

Met het "bakje met het pijltje’. Welkom op ons mooie Forum!

1 like

welkom…:+1:

Welkom!

Welkom bij de club.

welkom-home

Bedankt. Gelukt.

1 like

Welkom!

Welkom hier :+1:

Welkom, enjoy!

Welkom :+1:

Welkom :grin:

Welkom ! Super gave horloges die je laat zien op de foto’s, met name die zwarte luchtmacht chrono :slight_smile: