Ook maar even voorstellen

Eigenlijk al een hele tijd lid van dit mooie forum, maar tot nu toe vooral op de achtergrond genoten van al het prachtige horlogegeweld dat hier voorbij komt.

Onlangs heb ik mijn NA, de Tudor Heritage Ranger, mogen verwelkomen. Deze heb ik overgenomen van medeforummer @RayJubilay. Door de vlotte communicatie en afhandeling was hij snel in mijn bezit :+1:. De Ranger stond al enige tijd op mijn lijstje en deze kan nu dus mooi afgevinkt worden.
De honger is gestild en de rust is wedergekeerd.
Tenminste, dat was de verwachting… Echter kriebelt het nog steeds. Ik blijf het forum dus nauwlettend in de gaten houden en hoop in de toekomst jullie zoveel mogelijk moois afhandig te maken :wink:. Het lijkt me daarom wel zo netjes om mezelf even voor te stellen:

Ik ben Sander, 34 jaar en woon samen met mijn vrouw en twee kinderen in Hapert (Noord-Brabant). Mede door al het lekkers dat op dit forum te vinden is ben ik blijkbaar besmet geraakt met horlogevirus. Hartelijk dank daarvoor :sweat_smile:.

Naar ik begrepen heb worden foto’s hier altijd wel gewaardeerd, dus zal ik afsluiten met wat plaatjes van mijn bescheiden nog beginnende collectie. Het doel is nu om deze beetje bij beetje te upgraden en uit te breiden. Het geduld zal op de proef gesteld worden maar ik kijk nu al uit naar de volgende nader te bepalen NA :smiley:.

34 likes

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum :watch:.

1 like

Welkom Sander :+1:

1 like

Welkom hier.

1 like

Sander … welkom op het HF

1 like

welkom op ons leuke forum. goed van je dat je gelijk wat foto’s laat zien van je verzameling. ik vind vooral de tudor een topper !

1 like

Welkom :+1:t2:

1 like

Dank je wel! Vanwege de corona perikelen was het niet mogelijk om naar België te gaan om hem eerst te bezichtigen. Een beetje tegen mijn principes toch maar besloten om hem te laten verzenden, maar hij stelt niet teleur. Absoluut geen spijt van.

1 like

Welkom op HF

1 like

Welkom hier :+1:

1 like

Hartelijk welkom, je hebt al een mooie collectie horloges!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom hier. En gefeliciteerd met de Ranger. Supertof ding, één van de weinige Tudors die ik zo zou kopen. Misschien wel de enige.

De rest trouwens ook leuk hoor, een SKX, tof vijfje en een Alpina die cool is. Daar is niks bescheidens aan. :+1:

2 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Hallo Sander, welkom.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Beste Sander, welkom op HF!

1 like

Welkom hier!!

1 like