ook maar even voorstellen.

Na al een tijdje “stiekem” meegelezen te hebben vond ik het wel tijd worden om zelf ook even te introduceren.
Marco net 50 jaar en wonend in Brabant.
Ik heb altijd al wel een zwak gehad voor horloges maar vanwege mijn werk, en het vele sporten vond ik het nooit een goed moment om een mooi horloge te kopen. Aangezien ik toch 50 werd vond ik dat wel een mooi moment.

In het verleden altijd met Suunto/Garmin/Polars rond gelopen. In 1997 toen ik gelegerd was in Duitsland en nog veel dook daar een Citizen Promaster duikhorloge gekocht, en dat is het horloge dat ik het meeste draag (droeg). Verder nog een automaat van Alpha Sierra gekocht maar dat waren donkere wijzers op een donkere achtergrond dus die kon ik bijna niet aflezen.

Voor mijn shortlist waren een Omega speedmaster prof saphire en de IWC pilot chrono Le Petit Prince over gebleven. Vooraf had ik mijn verwacht om met de Omega thuis te komen maar die vond ik toch wat minder op mijn pols tov de IWC.

Het volgende horloge die op het lijstje staat is een knappe duiker, waarschijnlijk seiko spb14. of een omega seamaster.

IMG_2183

Ik hoop hier nog veel tijd door te mogen brengen en veel moois te zien.
Marco

41 likes

Welkom Marco! Kiezen blijft lastig :wink:

not :grin: gewoon een paar horloges erbij kooen :+1:

Welkom Marco en een hele knappe IWC! Veel plezier in ons midden!

Welkom en veel lees plezier! :grin:

Mijn beste,

Marco, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom :slight_smile:

Welkom bij de club van Marco.

Welkom Marco :wink:

Marco, welkom op HF!

welkom ! promaster, altijd goed!!

Welkom bij de club en mooie IWC heb je daar

Welkom…:+1:

Van harte welkom op het forum. Gave IWC!

Welkom Marco!:+1:
Die Petit Prince is geweldig!

Welkom op het forum, Marco! :+1:

Welkom op het forum Marco!

dank jullie wel voor het warme welkom. :grinning:

Welkom :facepunch:t2:

Welkom, Marco en nog veel plezier op ons forum.

Welkom Marco veel te kijken en te lezen hier op het forum ,wel “ verslavend “ moet ik zeggen … :smirk: