Ook maar even voorstellen

Servicen besteed ik voorlopig maar even uit; alleen een horloge openmaken vind ik al spannend genoeg.

Ik heb ook allerlei chronografen de revue laten passeren; ik had me niet vastgepind op een bepaald merk of type, maar toen ik deze zag was ik meteen verkocht. Er zat een vreselijke band om, (zie foto) maar daar kon ik wel doorheen kijken. :smile:

Succes met de zoektocht, die is net zo leuk als het resultaat (of zelfs nog leuker :wink: ).

Welkom, Wilko! Leuk verhaal. Die Jaragar kwam me ergens al bekend voor. Mijn vader heeft een zwarte PRC200, vandaar. Leuke klok ook trouwens, jouw Tissot met 7750. Veel plezier met het uitbreiden van je collectie! Wat wordt de volgende aankoop?

Die is al binnen, maar ligt momenteel bij de horlogemaker. Het is ook een vintage Tissot, maar geen chronograaf.
Zodra hij terug is gaan de foto’s direct het forum op :sunglasses:

Oeh, nieuwsgierig!

Welkom binnen in ons midden :smile:

Hallo Wilko,

Prachtig verhaal, op het forum kun je heel veel leren van gedreven hobbyisten.

Welkom en mooie klok!

Dank allemaal!
Enige nadeeltje van deze fraaie klok is het geringe contrast tussen wijzerplaat en opschriften.
Bij donker weer vallen de mooie fijne details daardoor een beetje weg tegen de achtergrond en zie je alleen een wijzerplaat met drie rondjes :grin:
Een echte mooi weer klok dus.

(Het scheelt overigens ook wel als ik m’n bril opzet) :smile: