Ook maar even voorstellen

Goeden avond HF leden,
IK ben al langer horloge fan, maar heb me altijd in gehouden.
Ik heb verschillende klokjes, zoals en Jaques Lemans chrono, Citicen Ecodrive titanium, Profuomo chrono,
Profuomo dressed watch 2 tijdszones Automaat, Invicta diver Automaat en nog een Reebok diver van 20 jaar oud.

Mijn droom horloge was altijd een Tag cal 16 day-date, maar dat is sinds enkele jaren veranderd in een
Omega Seamaster Planet Ocean. Alleen ben ik niet iemand die zo 4k uitgeeft aan een horloge.
Al komt het moment steeds dichterbij :slight_smile:

Met vriendelijke groet,
Coen

2 likes

Welkom Coen.

Ik kan het voor mezelf ook nog steeds niet verantwoorden om mijn droom-Rolex te kopen, dus ik snap hoe je je voelt.

Jasper

Welkom op het HF Coen

veel leesplezier en ben benieuwd naar de praatjes

grt. Gerard

Welkom.

Dat gevoel deel ik. Ga er dan toch liever van op reis oid. Al mijn duurdere horloges ruimen na een paar maanden het veld…

Welkom!
:eight_spoked_asterisk:

Hoi Coen, welkom :smiley:

Welkom :clap:

Mooi doel om uiteindelijk toch eens voor te gaan hoor, zo’n Omega :wink:
Veel plezier hier.

Pieter.

Welkom Coen.

Welkom hier!

Welkom, Coen! Zelf heb ik mijn zinnen gezet op een Panerai Radiomir, maar inderdaad het is een hele stap om zo’n bedrag uit te geven aan een horloge. Eerst maar eens het spaarvarken goed bijvoederen.

Hoi Coen,

Welkom op dit forum.
Ik ben ook niet zo iemand die even gemakkelijk 4k aan een horloge uit geeft. Daar moet ik toch echt wel lang voor sparen en sparen is niet mijn sterkste kant. Een Omega Seamaster kan ik aanbevelen. De mijne verveelt geen moment.
Maar veel plezier hier op het forum.

Groet,
Arvid

Welkom. We kijken uit naar de pics.

Welkom op HF, Coen!

Mijn beste,

Van harte welkom Coen, binnen de gelederen van dit robuuste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom!

Bij mij was het gevolg van hier lid worden dat die grens van wat je uitgeeft aan een horloge heel snel opgeschroefd kan worden…

Dus wie weet ooit toch die po om je pols :wink:

Hoi Coen welkom hier .

Welkom Coen

Ook van harte welkom.

Elf.

Welkom hier!